Gå til innhold

Klarer ikke bestemme meg for farge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe vinterjakke idag, og jeg vet hvilken jeg skal ha, men klarer virkelig ikke bestemme meg for farge! Et veldig teit problem, men for en gangs skyld skal jeg kjøpe en som er ganske dyr, og jeg er så redd for å angre på fargevalget. Usikker på om jeg skal kjøpe i svart eller mørkeblå, er det noen som har noen innspill?

Anonymous poster hash: 0e789...7ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mørkeblå.

Anonymous poster hash: 42378...4a9
  • Liker 1
Skrevet

Svart. :)

Hva bruker du mest da? Jeg kjøpte ny jakke for en stund siden (type dyr). Trodde den var svart, men den var mørkeblå, gitt. :eeeh: Ble litt overrasket, men fant fort ut at den var fin uansett hva som stod på lappen. For meg ser den fremdeles sort ut.

Blablabla. :fnise: Lykke til, hva slags jakke er det?

Anonymous poster hash: 5e613...768
Skrevet

Bruker mest svarte bukser og olabukser :) Og gensere forsprang ;) Liker jo svart best, men lurer på om det kan bli litt mye med svarte sko, bukse og jakke. Samtidig passer jo svart til alt! Er en Fjellreven parkas :-) Orker ikke fryse en vinter til!

Skrevet

Forsåvidt skulle det stå :)

Skrevet

Da ville jeg kjøpt svart. :)

Anonymous poster hash: 5e613...768
Gjest Lille-pus
Skrevet

Om du har muligheten til å prøve begge farvene så ville jeg gjort det, i butikken.

Da burde det bli lett for deg å se hvilken farve du vil ha.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville kjøpt blå. Da kan du bruke svarte bukser uten at det blir for mye svart. Mørkeblått passer egentlig til alt.

Anonymous poster hash: 3ae79...b75
Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt en Fjellräven parkas,og jeg valgte den som er i brun/svart.Bare en liten tanke.Siden du ikke vlle bli helt svart :)

Skrevet

Jeg skal kjøpe vinterjakke idag, og jeg vet hvilken jeg skal ha, men klarer virkelig ikke bestemme meg for farge! Et veldig teit problem, men for en gangs skyld skal jeg kjøpe en som er ganske dyr, og jeg er så redd for å angre på fargevalget. Usikker på om jeg skal kjøpe i svart eller mørkeblå, er det noen som har noen innspill?

Svart!

Mørkeblå er så kjedelig.

Anonymous poster hash: 813ef...454

• Liker 1
Skrevet

Svart! Passer til alt :)

Anonymous poster hash: e800c...271
Skrevet

Ta mørkeblå du :) Når du har på deg feks, svarte bukser så blir du ikke så ensfarget! Mørkeblått passer jo like godt til andre ting som svart.

Skrevet

Svart, det går til alt.

Min er også svart.

Skrevet

Kjøpte den i svart, men er så usikker på str. Small var litt for stor, mens xs er akkurat passe, kanskje litt trangt med veldig tjukke gensere. Er det best med en som er litt stor ettersom det er vinterjakke?

Gjest Blomst83
Skrevet

Hva syntes du er mest komfortabelt da?Jeg ville ha valgt ut i fra komfor :)

Skrevet

Kjøpte den i svart, men er så usikker på str. Small var litt for stor, mens xs er akkurat passe, kanskje litt trangt med veldig tjukke gensere. Er det best med en som er litt stor ettersom det er vinterjakke?

Jeg ville valgt den som er litt større så det fortsatt blir komfortabelt med tykke klær og skjerf under.

Skrevet

Gikk for den store til slutt. Den ser litt mer massiv ut da, men mye mer komfortabel :) Hele poenget med god vinterjakke er jo å ikke fryse, så får jeg heller investere i en kåpe senere så jeg har begge deler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...