AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Hva gjør jeg videre? Gutten er oppe i en porsjon grøt om kvelden. Idag fikk han er halv banan til frokost også. Hva gjorde dere andre? Stirebror var oppe i 3-4 porsjoner om kvelden, han fikk ENORMT mye grøt. spydde flere ganger. Skal porsjonen økes, eller skal den holdes til ca 1 dl vann? Hvorfor er Nestlé sine merker så ille i følge folk? Er jeg en dårlig mor om jeg kun bruker grøt fra Nestlé, og middagsglass/fruktpurré fra Hipp? Hilde Ps, gutten er 5 mnd.Anonymous poster hash: f5607...609
Gjest navnelapp Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Du må vel ikkje auke på så mykje? 1-1,5 dl væske er nok iallfall i eit par månader til vil eg tru. Graut av 4 dl væske til ein liten baby er enormt mykje. Det er ein frukostporsjon til vaksne menneske, ikkje ein kveldsporsjon til ein baby som skal sove.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Du må vel ikkje auke på så mykje? 1-1,5 dl væske er nok iallfall i eit par månader til vil eg tru. Graut av 4 dl væske til ein liten baby er enormt mykje. Det er ein frukostporsjon til vaksne menneske, ikkje ein kveldsporsjon til ein baby som skal sove. neida, har ikke tenkt å øke på ennå Men hva bør jeg begynne med nå? Er det "rett" med litt banan/fruktpurré til frokost?Anonymous poster hash: f5607...609
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Nestle er ikke ille. Så bare mat med nestle. Skal man begynne å tenke sånn, så må du boikotte ikke-økologisk kjøtt, holde deg unna all palmeolje, spise sertifisert kakao, gi til redd barna, røde kors, unicef OG leger uten grenser hver mnd, aldri kjøpe dyr fra oppdrett, dyrke egne økologiske grønnsaker, ha en egen sau der du henter ull, spinner den og strikker egne gensere, eller kun kjøper fair trade-klær. Og kun kjøpe økologiske egg. Det er vel det enkleste.Anonymous poster hash: 2c044...583
Gjest navnelapp Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 neida, har ikke tenkt å øke på ennå Men hva bør jeg begynne med nå? Er det "rett" med litt banan/fruktpurré til frokost?Anonymous poster hash: f5607...609 Du kan heller gi det som "dessert" etter ein normal porsjon graut, eller som eit lite ekstramåltid. Avocado er også ei fin grønsak å gi, skrapa med skei. No kan du jo byrje med små smaksporsjonar av det meste som ikkje er direkte fråråda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå