AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg var på en nettside, og snakka med en kjekk gutt, han spurte om jeg ville vise han naken bilder og ha sex med han. Jeg er ikke lett på tråden og sa derfor at jeg kunne gjøre det, men først måtte vi på 3 dater, han sa det var helt ok, siden jeg var den nydeligste han noen gang hadde møtt. Jeg sjekka han litt ut på facebook, selv om han var nøye på at jeg ikke måtte legge han til, jeg så han var venn med sønnen til kjæresten til pappa.( la oss kalle sønnen Birger) Jeg spurte om han viste hvem han var, fordi han var sønnen til kjæresten til pappa han nekta for det kunne være faren min, og spurte hvem faren min var, jeg forklarte hvem han var. Han starte og si "sorry jeg har driti meg ut, men jeg er sammen med Anna, søstra til Birger" han er altså sammen med "stesøstra mi" jeg hadde ikke møtt henne før, men nå som jeg har møtt henne, så har jeg litt lyst og si det til henne. lurer bare på om jeg bør si det? Anonymous poster hash: 220a6...67a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Ja. Og har du hele samtalen på logg er det enda bedre. Anonymous poster hash: 9aff3...814 1
minister-mio Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Oh dear. Nei, løp og se deg ikke tilbake. Lat som ingenting er skjedd. Ikke si noe til henne Endret 18. oktober 2013 av minimio
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Har meget dårlig erfaring med å blande meg. Man gjør det jo fordi han er en drittsekk. ville tenkt meg om 2 ganger eller 8. Anonymous poster hash: 8e3ad...dfb 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Du bør fortelle det. Tenk deg dette fra hennes side, uten å vite noe om hva kjæresten driver med. Må være grusomt. Anonymous poster hash: 7ddfe...c3d
Miss moneypenny Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg ville sagt det.. Men ikke uten bevis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå