AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg er i ett forhold, han er i ett forhold. Vi kjenner ikke hverandre så godt, men har pratet i flere måneder som venner over facebook etc. Det har bare vært artig å prate med han.. ingenting annet. Jeg er ikke interessert i noe annet. Så møter jeg han på byen en kveld tilfeldig. Jeg går bort å hilser og prater litt med han. Han virker paff og 'alvorlig'. Jeg går ett annet sted med noen venninner etterpå, og tenker ikke så mye over det. Dagen etterpå prater vi litt på facebook, og jeg merker han er litt rar. Jeg vet ikke hvorfor. Han spør så hva jeg driver med, og jeg sier jeg koser meg med fri fra jobben. Plutselig får jeg en snap på mobilen min fra han, med bilde av kuken sin!! 'Jeg vil også kose meg' står det. Jeg blir helt stum og satt ut. Jeg blir så fornærmet (hva er det han tror jeg er liksom) og så spør jeg han hva han driver med. Han svarer egentlig bare tull.. at han kjedet seg, at det var spontant osv. Så tar ikke jeg mer kontakt, og det gjør ikke han heller. Hva var dette her? Anonymous poster hash: 263b7...5b8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg er i ett forhold, han er i ett forhold. Vi kjenner ikke hverandre så godt, men har pratet i flere måneder som venner over facebook etc. Det har bare vært artig å prate med han.. ingenting annet. Jeg er ikke interessert i noe annet. Så møter jeg han på byen en kveld tilfeldig. Jeg går bort å hilser og prater litt med han. Han virker paff og 'alvorlig'. Jeg går ett annet sted med noen venninner etterpå, og tenker ikke så mye over det. Dagen etterpå prater vi litt på facebook, og jeg merker han er litt rar. Jeg vet ikke hvorfor. Han spør så hva jeg driver med, og jeg sier jeg koser meg med fri fra jobben. Plutselig får jeg en snap på mobilen min fra han, med bilde av kuken sin!! 'Jeg vil også kose meg' står det. Jeg blir helt stum og satt ut. Jeg blir så fornærmet (hva er det han tror jeg er liksom) og så spør jeg han hva han driver med. Han svarer egentlig bare tull.. at han kjedet seg, at det var spontant osv. Så tar ikke jeg mer kontakt, og det gjør ikke han heller. Hva var dette her? Anonymous poster hash: 263b7...5b8 Herregud. "Bare tull" og "spontant"? Har han ikke sperrer? Du flasher ikke kuken din "spontant" med mindre du er etarded. Jeg hadde lett blokkert , stakkars dame som er sammen med en sånn ekkel fyr. Anonymous poster hash: 2881f...d58 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Ja, jeg skal slette han. Men lurer egentlig på hva som skjedde? Altså, fra å gå fra å være 'gode internett venner' med gode samtaler om alt og ingenting over flere måneder. (Litt flørting inni mellom fra hans side men ikke noe grovt.) Han har virket som en veldig fornuftig og ordentlig mann, og overhodet ingen 'player'. (Han er heller ikke verdens vakreste mann. Helt ordinær.) Han har også vært i forhold med kjæresten sin i flere år. Så plutselig dette? Hæ? Anonymous poster hash: 263b7...5b8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Han leter etter noen å være utro med. Anonymous poster hash: 37025...0f4 5
pinar Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Høres ut som han kjeder seg i forholdet sitt, og håpet på en annen reaksjon for deg. Når den uteble så pakker han det inn med at det var spontant..
Ellevill Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Det er vel ikke vanskelug å forstå hva han vil med et slikt bilde? Siden dere chatter, tror han kanskje du er ute etter en affære? Jeg er helt åpen for at man har kontakt med andre selv om man er i et forhold, men er det helt vanlig at man har jevnlig kontakt med folk man egentlig ikke kjenner via fb, chat osv? Altså privat smalltalk om vær og vind? Hvorfor er det interessant med mindre dere har felles interesser eller noe spesielt å snakke om? 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Slett og blokker. Indeed. Anonymous poster hash: 1fb1a...e21
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Det er vel ikke vanskelug å forstå hva han vil med et slikt bilde? Siden dere chatter, tror han kanskje du er ute etter en affære? Jeg er helt åpen for at man har kontakt med andre selv om man er i et forhold, men er det helt vanlig at man har jevnlig kontakt med folk man egentlig ikke kjenner via fb, chat osv? Altså privat smalltalk om vær og vind? Hvorfor er det interessant med mindre dere har felles interesser eller noe spesielt å snakke om? Hvis han ville hatt en affære så hadde han vel ikke gjort det på den måten? Nei, usj.. ikke tennende i det hele tatt. Jeg har heller aldri gitt noe som helst uttrykk for seksuell interesse. Vi har pratet mye fordi vi begge jobber nattskift, og da er vi nesten de eneste pålogget. Har vært alt fra vær og vind, til morsomme filmsnutter osv. ts Anonymous poster hash: 263b7...5b8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #10 Skrevet 19. oktober 2013 Hva er poenget med å drive å prate med en fyr som er i et forhold på Facebook hele tiden, når attpåtil du er i et forhold? Det er jo egentlig ingen vits. Anonymous poster hash: 40183...10d 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #11 Skrevet 19. oktober 2013 Hva er poenget med å drive å prate med en fyr som er i et forhold på Facebook hele tiden, når attpåtil du er i et forhold? Det er jo egentlig ingen vits. Anonymous poster hash: 40183...10d Går det ikke ann å prate med det motsatte kjønn selv om man er i ett forhold? Vi hadde en vennskaplig og hyggelig tone, ikke noe annet. Anonymous poster hash: 263b7...5b8 4
navnet Skrevet 19. oktober 2013 #12 Skrevet 19. oktober 2013 Han tolket det at du kom bort å sa hei på HELT feil måte, å så tok han en sjans å mageplasket gitt. Dust : 1
Cookiemonster Skrevet 19. oktober 2013 #13 Skrevet 19. oktober 2013 Går det ikke ann å prate med det motsatte kjønn selv om man er i ett forhold? Vi hadde en vennskaplig og hyggelig tone, ikke noe annet. Anonymous poster hash: 263b7...5b8 Han har ihvertfall tolket det litt annerledes enn deg...
Gjest Elseby13 Skrevet 19. oktober 2013 #14 Skrevet 19. oktober 2013 Dette er grunnen til at jeg gjerne er skeptisk til vennskap med det motsatte kjønn.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 19. oktober 2013 #15 Skrevet 19. oktober 2013 Vi hadde en vennskaplig og hyggelig tone, ikke noe annet. Anonymous poster hash: 263b7...5b8 Nei. Det hadde dere ikke. Du hadde det. 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #16 Skrevet 19. oktober 2013 Æsj, send det videre til dama hans. Anonymous poster hash: 4c6b3...e4d 3
jita Skrevet 19. oktober 2013 #17 Skrevet 19. oktober 2013 æsj noen menn forstår ikke det at man bare kan være venner. Jeg har opplevd det selv med en jeg snakket litt med. Fikk plutselig nakedbilde av han ,og han prøvde å snakke sex snakk, Vi bare hadde snakket helt normalt vennskapelig før og jeg vise at han hadde en gravid dame. Det gjorde at jeg mistet all respekt for mannen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #18 Skrevet 19. oktober 2013 Send han en sms: "Er det ikke litt dumt å sende sånt når du har dame?" Så blokkerer du han. La han svette litt. Anonymous poster hash: a3099...416 2
Gjest Gresshoppesang Skrevet 19. oktober 2013 #19 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg hadde tenkt "shit happens", hevet et øyenbryn og svart ham at han hadde nok sendt den feil, siden jeg ikke var kjæresten hans. "Hahaha. Nå sendte du et bilde av dine edlere deler til meg. Regner med det skulle til damen din, for ingen er vel så stupide at de sender bilder av sånt til andre enn kjæresten?"
Gjest s@nd Skrevet 19. oktober 2013 #20 Skrevet 19. oktober 2013 Hva er poenget med å drive å prate med en fyr som er i et forhold på Facebook hele tiden, når attpåtil du er i et forhold? Det er jo egentlig ingen vits. Anonymous poster hash: 40183...10d Man kan jo være venner selv om begge er i et forhold. Men det var visst ikke et vennskap denne fyren var ute etter.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå