Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, skjønnhet er høyst subjektivt, men jeg er likevel nysgjerrig på hva det er DU finner mest attraktivt hos det motsatte (evt. samme) kjønn :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos en mann liker jeg pene øyne (a la Robin Thicke, Robbie Wiliams, Brad Pitt, Hemsworth-brødrene) pluss atletisk kropp.

Anonymous poster hash: 27b6f...965
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Hender, hals/nakke, flat mage, trent rygg, og et pent smil.

Endret av Mortem
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Det finnes uttallige tråder om det samme emne på forumet :)

Skrevet

hettegensere på menn!

Anonymous poster hash: 8e53f...6db
Skrevet

Det finnes uttallige tråder om det samme emne på forumet :)

Det gjør det sikkert, men som du kanskje skjønner er jeg en fersking her så jeg antar at det heller ikke finnes forbud om å lage nye tråder :-)

• Liker 6
Skrevet

Det er så mye.. Jeg tror jeg ser mest på helheten egentlig. Jeg synes kjæresten min er utrolig kjekk, og det syntes jeg før jeg ble forelsket i han også. Det er vel fordi at alt i ansiktet passer sammen om du skjønner. At det er symmetrisk altså. Og så har han fine øyne og et helt fantastisk fint smil :)

Anonymous poster hash: 321b5...7e4
Skrevet

Selvtillit, humor, intelligens, kunnskap, øyne, smil, kropp, holdning, omtanke og evne til refleksjon, impulsivitet. Kun det visuelle blir så platt :)

Men om jeg skal dra frem noe, hår, øyne, lepper, smil først og fremst.

Skrevet

Utsende:

tatoveringer

Fine øyner

Stram mannerumpe

Deilige kyssbare lepper

Ellers

At han kan lage mat

At han er barnslig voksen

Selvtillit

Humor

Selvironi

Selvinsikt

En mann med både EQ og IQ

Omsorgsfull

Skrevet

Jeg syns det er attraktivt når menn vet hva de gjør!

Både på det ene og det andre området ;)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Siden jeg allerede har svart i den andre tråden skal jeg ta de teite småtingene jeg synes er attraktivt på menn ;)

- Hettegensere

- Skjorte + slips

- Bomullsgenser med t-skjorte over

- Rufsete hår

- når de er lidenskapelig opptatt av en ting, uansett om det er fotball, star wars, film noir, tegneserier...kan dog styre meg for WoW, men Final Fantasty, CoD, Fallout etc = HOT

- voksen barnslighet

- gutter med latterkrampe

- trøtte gutter (er jo bare såååå nuskate!)

- gutter som kler lue...åh, jeg elsker høsten :rodmer: Synd jeg ikke får høst før til neste år!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ikke hvordan hun ser ut på utsiden som betyr noe, men hvordan hun ser ut på innsiden. :lur:

Ansikt, rumpe, pupper i den rekkefølgen.

Endret av Trapp
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Det gjør det sikkert, men som du kanskje skjønner er jeg en fersking her så jeg antar at det heller ikke finnes forbud om å lage nye tråder :-)

Jeg skjønte ikke det nei. Velkommen hit! :kristin: Google "Hva er attraktivt kvinneguiden" = mange tråder. Så da vet du det :)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Selvtillit, selvironi, barnslighet, tatoveringer, fine øyne, intelligens og gjerne motorsykkel.

Skrevet

Handlekraft, insj, stabilitet, stayerevne, høyde, sunnhet, på samme nivå IQ/ambisjonsmessig, lever på et dypere plan enn majoriteten

Anonymous poster hash: c24cd...05b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...