Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg tidligere som var mer spesifikk om samme emne, men en mer generell debatt vil muligens være mer relevant.

Saken er: Har noen her opplevd å møte noen fra nettet som det viste seg at du hadde møtt før?

Hvordan artet dette seg?

Er i en potensiell slik situasjon nå med en mann som jeg har møtt før og hadde fantastisk kjemi med, men så skar det seg pga. umoden oppførsel fra min side.

Skal jeg følge opp den nye kontakten vi har opprettet, gjennom nye profiler på samme datingnettsted, og benytte det som en sjanse til å bli kjent med han på nytt, på en annen måte, og så kanskje møte ham og håpe på det beste? Nesten i You got [email protected] er egentlig litt rart at han ikke har forstått at det er meg, jeg skjønte ganske fort at det var ham....men det kan jo være en fin sjanse til å starte på nytt, eller vil han kun føle seg lurt?

Hva kan skje i en slik situasjon? Hvordan ville du ha reagert om du var den som ble "lurt" her, eller hva ville du ha gjort om du plutselig fikk kontakt med en herlig mann/dame og så etter noen meldinger forstod at det var en person du faktisk hadde møtt tidligere og fremdeles var forelsket i? Fortsatt å skrive til personen og til slutt møtt han/henne, innrømme at det var deg, eller kuttet all kontakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dere som har bilde på profilen deres?

Dersom du "bare" kjenner han igjen fordi dere har snakka sammen, og han har gitt deg informasjon som tilsier at det er samme person som du har møtt før, så ser jeg ikke noe i veien med om dere tar en prat en stund. Når dere har snakka litt sammen så kan dere jo utveksle bilder, også får dere bare ta det derfra..

Dersom han har bilde, og det er tydelig at du vet hvem du snakker med, uten at han vet hvem du er, så mener jeg dette blir litt for dumt. Du har fått et avslag av denne mannen tidligere, så ta et nei for nei og respekter valget hans. Du sier at det skar seg sist pga umoden oppførsel av deg, men dersom du fullfører dette ved å lure han med på date, så beviser du jo at den umodne oppførselen ikke bare var et engangstilfelle.

Skrevet

Fikk du virkelig ikke nok svar i den forrige tråden?

Anonymous poster hash: 539a9...5d2
Skrevet

Ingen av dere som har bilde på profilen deres?

Dersom du "bare" kjenner han igjen fordi dere har snakka sammen, og han har gitt deg informasjon som tilsier at det er samme person som du har møtt før, så ser jeg ikke noe i veien med om dere tar en prat en stund. Når dere har snakka litt sammen så kan dere jo utveksle bilder, også får dere bare ta det derfra..

Dersom han har bilde, og det er tydelig at du vet hvem du snakker med, uten at han vet hvem du er, så mener jeg dette blir litt for dumt. Du har fått et avslag av denne mannen tidligere, så ta et nei for nei og respekter valget hans. Du sier at det skar seg sist pga umoden oppførsel av deg, men dersom du fullfører dette ved å lure han med på date, så beviser du jo at den umodne oppførselen ikke bare var et engangstilfelle.

Hei.

Jo, vi har bilder. Men dette er et erotisk nettsted og jeg har f.eks. et toppløsbilde, og han et bilde av seg selv som heller ikke viser ansiktet.

Kanskje det er umodent å gjøre dette, men samtidig er det kanskje en sjanse til å starte på nytt? Vi deler de samme interessene og kommuniserer veldig bra, slik som vi gjorde før vi møttes forrige gang og IRL helt til det skar seg pga. noe jeg gjorde. Kan det ikke finnes tilgivelse og en ny sjanse?

Skrevet (endret)

Jeg skrev en begrunnelse i startinnlegget, AB 23:20. Så hvorfor spørre på den måten? Ikke avspor tråden er du snill.

Endret av kvinnelig
Skrevet

Hei.

Jo, vi har bilder. Men dette er et erotisk nettsted og jeg har f.eks. et toppløsbilde, og han et bilde av seg selv som heller ikke viser ansiktet.

Kanskje det er umodent å gjøre dette, men samtidig er det kanskje en sjanse til å starte på nytt? Vi deler de samme interessene og kommuniserer veldig bra, slik som vi gjorde før vi møttes forrige gang og IRL helt til det skar seg pga. noe jeg gjorde. Kan det ikke finnes tilgivelse og en ny sjanse?

Nå kommer det litt an på hva du har gjort da, som er grunn til at han kutta deg ut. Men hadde jeg vært han så ville jeg vel kanskje snudd i døra dersom jeg ble lurt på denne måten..

Skrevet

Nå kommer det litt an på hva du har gjort da, som er grunn til at han kutta deg ut. Men hadde jeg vært han så ville jeg vel kanskje snudd i døra dersom jeg ble lurt på denne måten..

Hmm, uansett hvordan dere hadde kommunisert i forkant? Jeg har ikke løyet om noe, han har ikke merket at det er meg og ei heller spurt om noe jeg har svart usant på. Han liker rett og slett alt jeg skriver, og vice versa. Vi har hatt sex før, og opplevd spennende deilige ting sammen.....jeg reagerte med å være dramatisk og emosjonell fordi han møtte en annen dame samtidig. Men nå tenker jeg å skrive om dette temaet før vi treffes, slik at alt slikt er avklart før vi altså eventuelt møtes igjen.

Skrevet

Hmm, uansett hvordan dere hadde kommunisert i forkant? Jeg har ikke løyet om noe, han har ikke merket at det er meg og ei heller spurt om noe jeg har svart usant på. Han liker rett og slett alt jeg skriver, og vice versa. Vi har hatt sex før, og opplevd spennende deilige ting sammen.....jeg reagerte med å være dramatisk og emosjonell fordi han møtte en annen dame samtidig. Men nå tenker jeg å skrive om dette temaet før vi treffes, slik at alt slikt er avklart før vi altså eventuelt møtes igjen.

Folk er forskjellige, og jeg er nok ikke den som kan ta den avgjørelsen for deg.. Du får finne ut av det selv, men vær forberedt på at det ende slik som sist..

Skrevet

Jeg har opplevd det, ja, men det var ikke en date.

Du kan jo bare late som om du ikke kjente han igjen? Hvis han ikke kjente igjen deg må det da være greit. Men jeg tror kanskje ikke at du vil få noen ny sjanse dersom han husker deg fra sist.

Anonymous poster hash: 221b0...829
Skrevet

Ble litt nysgjerrig,

Østlandet? Lys tynn høy mann? Tattoo? Smil?

Anonymous poster hash: 5bcb7...c51

Skrevet (endret)

Ble litt nysgjerrig,

Østlandet? Lys tynn høy mann? Tattoo? Smil?

Anonymous poster hash: 5bcb7...c51

Nei, flere av de tingene beskriver ikke han jeg skriver om her.

Endret av kvinnelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...