Gå til innhold

FlyLady - spørsmål


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Esther

Jeg får mailer fra FlyLady som jeg meldte meg inn i denne helgen. Fått masse inspirasjon - jeg tror virkelig jeg trengte et push nå - og en omlegging av husarbeidet ...

men en ting jeg ikke forstår - det stod idag at jeg skulle bruke 15 minutter i sonen - hva betyr det ?

Håper noen kan hjelpe meg ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gå inn på flylady siden og se. Der ligger det dagsoppgave. Sonen er det rommet vi skal konsentrere oss om denne uken. Øverst i reaminder mailene lillger det en link til hjemmesiden på norsk. Der står dagens oppgave.

Flylady er kjempespennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på flylady og skroller ned til den lilla overskriften, vil du alltid få vite hvilket område av huset/leiligheten vi skal konsentrere oss om denne uken. Med 15 minutter, mener de nok en decluttering - som du også kan lese om på disse sidene.

Ta deg en titt, du finner mye bra tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malama

15 minutter i sonen er dekluttering ja. Altså: Rydd og kast. Sonen denne uka er inngangen og spisestua. Du kan lese om soner, decluttering (og missions, som du kan begynne med etterhvert når du føler deg litt mer "inni det hele") på hjemmesiden til FlyLady. Husk... Bbysteps. Ikke prøv å få til alt med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...