Gå til innhold

4-åring som bøssebærer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta med meg niesen min på snart 5 år når jeg skal være bøssebærer på søndag. Eller er hun kanskje for ung til det?

Anonymous poster hash: a38db...51a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo så søtt med små bøssebærere, men vet ikke hvor gøy de synes det er å gå selv.. Kanskje hun kan være med på litt av runden? Hvis det blir for mye med hele. Du ser vel også på henne om hun liker det eller ikke:)

• Liker 1
Skrevet

Ja det går vel fint an at hun blir med :) Mulig hun blir fort lei, men kan også hende hun synes det er kjempegøy å få være med :) Er jo bare å prøve å se det :)

Skrevet

Jeg syns i utgangspunktet det er en veldig god ide. Jeg ville vurdert det utifra hva slags område du kan regne med å få utdelt. Hvis det f eks er et villastrøk så kan det være veldig hyggelig, og det blir en liten tur ut av det også. Men selv har jeg gått med bøsse i oslo (innenfor ring 2) noen år, og det kan være ganske varierende hvordan man blir mottatt og hva slags område man får gå i. Ifjor ble jeg gående opp og ned i en blokk der kanskje bare 25% åpnet. Mange er hyggelig, men det tærer litt på voksen motivasjon også hvis få åpner eller man får mange formaninger om at folk har lite penger selv. Og det er ikke like stas å gå opp og ned i innestengte oppganger som å rusle ute i dagslys fra hus til hus, sett fra en femårings perspektiv, tenker jeg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...