Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en periode før jeg møtte min nåværende samboer hvor jeg var ganske aktiv på datefronten. Dette er nå snart 3 år siden. Har så klart slettet numrene til alle disse guttene og ofrer de ikke så mange tanker. Men hender enda (senest i dag) at det tikker inn en sms hvor det står noe som: Hei husker du meg? Singel enda? Eller noe liknende. Hva er greia med at gutter gjør sånn? Sparer de på numrene til alle jenter de har datet og bruker de hvis de ønsker sex? Eller har de ikke funnet noe bedre på disse årene og ønsker kontakt igjen? Andre som opplever dette og synes det er like merkelig som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Patetisk oppførsel :/

Anonymous poster hash: e41c8...450

Skrevet

Det kan jo være så enkelt at han har tenkt på deg og tok motet til seg og sendte deg ei melding da, vettu

Anonymous poster hash: 8cc5b...f6b
  • Liker 3
Skrevet

Hadde en periode før jeg møtte min nåværende samboer hvor jeg var ganske aktiv på datefronten. Dette er nå snart 3 år siden. Har så klart slettet numrene til alle disse guttene og ofrer de ikke så mange tanker. Men hender enda (senest i dag) at det tikker inn en sms hvor det står noe som: Hei husker du meg? Singel enda? Eller noe liknende. Hva er greia med at gutter gjør sånn? Sparer de på numrene til alle jenter de har datet og bruker de hvis de ønsker sex? Eller har de ikke funnet noe bedre på disse årene og ønsker kontakt igjen? Andre som opplever dette og synes det er like merkelig som meg?

Ja, hadde en som kontaktet meg i en 5 års tid etter at vi datet. Jeg svarte at jeg var i et forhold, men det hjelp ikke så mye. Fkk en sms rundt juletider, samt om sommeren. En annen sendte fyllamelding fra Tyrkia 10 år etter at vennskapet (!) var over.

Anonymous poster hash: dacce...d05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...