AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Ble lei meg igår, men nå er jeg usikker på om jeg kanskje overreagerte? Det som skjedde var iallfall at jeg maste på kjæresten fordi det nesten hadde gått en uke siden sex. Vi har vært sammen i fem år, så en uke er sikkert ikke lenge, men.. Føler han ikke prøver seg så mye lenger. Så sa han at jeg ikke akkurat prøvde, for jeg pyntet meg jo ikke eller gjorde noen ekstra innsats for å være litt ekstra fin for han lenger. Ble ganske lei meg av den kommentaren, men etter det hadde sunket inn så ser jeg det litt annerledes.. Vi har flyttet ut av sentrum og jeg går rundt uten sminke og med joggeklær og håret i topp hele tiden, selvom vi går ut og spiser omtrent... Orker liksom ikke pynte meg..hm. Er det noen som har noen tanker om dette?Anonymous poster hash: 85762...440
Knitcat Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Pynt deg litt for ham da. Det kan vel ikke koste deg alverden med tid og energi? Endret 18. oktober 2013 av Knitcat 15
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Gjør han en innsats for deg, da? Anonymous poster hash: b0855...651 10
Eriks Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Ble lei meg igår, men nå er jeg usikker på om jeg kanskje overreagerte? Det som skjedde var iallfall at jeg maste på kjæresten fordi det nesten hadde gått en uke siden sex. Vi har vært sammen i fem år, så en uke er sikkert ikke lenge, men.. Føler han ikke prøver seg så mye lenger. Så sa han at jeg ikke akkurat prøvde, for jeg pyntet meg jo ikke eller gjorde noen ekstra innsats for å være litt ekstra fin for han lenger. Ble ganske lei meg av den kommentaren, men etter det hadde sunket inn så ser jeg det litt annerledes.. Vi har flyttet ut av sentrum og jeg går rundt uten sminke og med joggeklær og håret i topp hele tiden, selvom vi går ut og spiser omtrent... Orker liksom ikke pynte meg..hm. Er det noen som har noen tanker om dette?Anonymous poster hash: 85762...440 Litt sminke burde du klare å få på. Når det kommer til den uthevede setningen, har du også gått opp en del i vekt de siste åra? Da kan det også hende at han hintet til det (veldig forsiktig).
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Når noen blir sammen, hva skjer med at alle par forfaller? hvorfor har du slutta å pynte deg? Anonymous poster hash: e2f83...ffe 14
Amarinda Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Er vel ålreit å få en kommentar om hva han eventuelt savner? Kan jo prøve å pynte deg litt og se om det endrer noe. Hvis ikke er det jo bare noe han sier... Her bryr ikke mannen min seg om jeg tar på meg sexy undertøy eller går i en singlett. Legge seg naken i senga funker best Men han synes jo det hyggelig om jeg pynter meg, og skulle nok ønske jeg gjorde det liitt oftere.. Endret 18. oktober 2013 av tally 1
Gjest Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Milde makaroni! Min mann driter i hvordan jeg går kledd. Han elsker å ha sex med meg, etter 15 år. Joggeklær er bare en fordel, for da kommer man lettere til med hender. Altfor stort press på at damene må se perfekte ut. Vi er tross alt den vi er, uansett hvilken innpakning vi har! I et godt forhold, så må man kunne slappe litt av sammen også. Tåle å se hverandre uten at man er strigla og pynta. Du vet, gode og onde dager...?? 24
Anciol Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg pynter meg aldri bortsett fra intimbarbering og hårfjerning i armhuler:) når jeg skal ha meg med mannen min:) 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Milde makaroni! Min mann driter i hvordan jeg går kledd. Han elsker å ha sex med meg, etter 15 år. Joggeklær er bare en fordel, for da kommer man lettere til med hender. Altfor stort press på at damene må se perfekte ut. Vi er tross alt den vi er, uansett hvilken innpakning vi har! I et godt forhold, så må man kunne slappe litt av sammen også. Tåle å se hverandre uten at man er strigla og pynta. Du vet, gode og onde dager...?? det er jo ikke snakk om å se perfekt ut. det handler om hvorfor man slutter å pynte seg, med en gang man blir sammen eller blir et par? det har jeg aldri skjønt meg på. Anonymous poster hash: e2f83...ffe 7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg pynter meg aldri bortsett fra intimbarbering og hårfjerning i armhuler:) når jeg skal ha meg med mannen min:) hvorfor ikke? fordi nå har du fått det du jakta på? Anonymous poster hash: e2f83...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 Ts her. Fine svar. Trodde aldri jeg skulle bli sånn her, skal begynne å gjøre en innsats! trener og veier det samme som alltid, og elsker pynte meg når jeg skal noe spesielt, er bare sjeldent det skjer!Anonymous poster hash: 85762...440
Gjest Inggolf Skrevet 18. oktober 2013 #12 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg skjønner han godt jeg. Det er viktig å pynte seg og ta seg godt ut selv om man har vært sammen lenge. Du pynter deg sikkert når du skal ut på for.eks fest- det vil jo si at du pynter deg for andre. Etter fem år så har gjerne denne forelskelsesfølelsen gått over og man har blitt så vant med hverandre utseende og kropp, så som kjæresten din selv sier så kreves det litt innsats for å overraske han/ gjøre det spennende. 6
Anciol Skrevet 18. oktober 2013 #13 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Han liker meg slik jeg er:) har naturlige farger og naturlige krøller, og noe bling i ørene det holder for han:) men skal vi ut så pynter jeg meg med et smykke og et par armbånd. (har hypersensitiv hud, så jeg er allergisk mot sminke). har aldri trengt å pynte meg. Og det var han som jaktet på meg. Endret 18. oktober 2013 av Anciol 1
Gjest Skrevet 18. oktober 2013 #14 Skrevet 18. oktober 2013 det er jo ikke snakk om å se perfekt ut. det handler om hvorfor man slutter å pynte seg, med en gang man blir sammen eller blir et par? det har jeg aldri skjønt meg på. Anonymous poster hash: e2f83...ffe For mitt vedkommende så har jeg varierende dager, etter det som jeg driver med og hvor praktisk jeg trenger være kledd. Men etter disse årene sammen, så føler jeg at jeg har bevist min verdi uten at jeg må leve opp til noe ideal hver dag. Han vet hvordan jeg ser ut med joggeklær, og han vet hvordan jeg ser ut uten en tråd. Noen ganger pynter jeg meg, andre ganger ikke. Merker ingen forskjell på han og hans interesse for meg ettersom hvordan jeg kler meg. Han på sin side er mye det samme. Så det er sikkert en fordel å finne en man er på bølgelengde med i disse sakene. 6
Gjest Skrevet 18. oktober 2013 #15 Skrevet 18. oktober 2013 Forøvrig, TS, så ville jeg tenke litt over hva han sa. Kan det være at han bruker det som en unnskylding for ikke å ha sex, for å velte problemet over på deg istede for å innrømme at han har noen issues eller distraksjoner selv? 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #16 Skrevet 18. oktober 2013 hvorfor ikke? fordi nå har du fått det du jakta på? Anonymous poster hash: e2f83...ffe Kanskje fordi man etter en stund i et forhold begynner å føle seg komfortable nok til å gå kledd slik man gjør når man vil ha det komfortabelt, uten å være hysterisk for at man blir sett uten sminke og høye heler og ditt og datt. Hverdagen er fryktelig mye mer behagelig når man kan gå kledd komfortabelt, og føle seg avslappet og vel i sitt eget hjem. Tviler på at de fleste menn løper rundt i dress og slips for dama støtt og stadig.... Anonymous poster hash: b0855...651 5
Gjest Lille-pus Skrevet 18. oktober 2013 #17 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg vil mene at når det gjelder å pynte seg, og kle seg litt sexy, så er det noe man gjør først og fremst for seg selv.... Så er det også en effekt at han tenner på at man har litt sminke, ser litt sexy ut, - og ikke minst at man selv føler seg sexy. Det at hun føler seg sexy er i min verden en tenningsmekanisme av en annen verden for en mann... Dobbel gevinst. 2
Gjest s@nd Skrevet 18. oktober 2013 #18 Skrevet 18. oktober 2013 Typen min liker at jeg går i joggebukser eller en lett tights eller noe, fordi det er lett å finne fram når han vil ha sex:) Går jeg i en fin dongeri, blir han litt irritert, fordi jeg er så "godt innpakket". He-he... Det handler kanskje mer om å gjøre en innsats, eller bare fordi å pynte seg litt indikerer at man ønsker å se bra ut, uansett om det er for seg selv eller kjæresten. Jeg vet iallefall at jeg setter pris på at han ordner håret litt for meg, eller tar på seg en finere skjorte... Er litt fint, at han bryr seg om hvordan han ser ut. Tror han setter pris på at jeg sminker meg litt og fikser på håret av og til. Nå går han for det meste rundt i joggeklær, for det meste da... Men vi har et fint sexliv uansett Men det bør jo ikke ha noe å si, om du prøver å se bra ut eller ikke....
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #19 Skrevet 18. oktober 2013 Ble lei meg igår, men nå er jeg usikker på om jeg kanskje overreagerte? Det som skjedde var iallfall at jeg maste på kjæresten fordi det nesten hadde gått en uke siden sex. Vi har vært sammen i fem år, så en uke er sikkert ikke lenge, men.. Føler han ikke prøver seg så mye lenger. Så sa han at jeg ikke akkurat prøvde, for jeg pyntet meg jo ikke eller gjorde noen ekstra innsats for å være litt ekstra fin for han lenger. Ble ganske lei meg av den kommentaren, men etter det hadde sunket inn så ser jeg det litt annerledes.. Vi har flyttet ut av sentrum og jeg går rundt uten sminke og med joggeklær og håret i topp hele tiden, selvom vi går ut og spiser omtrent... Orker liksom ikke pynte meg..hm. Er det noen som har noen tanker om dette?Anonymous poster hash: 85762...440 Synes du ikke det er kjekt å pynte seg litt for kjæresten da? Litt trist at så mange gir litt blanke i hvordan de ser ut når de er i et forhold, kan være litt skummelt det, vi vet jo at menn er visuelle Anonymous poster hash: e6b4b...276 3
Gjest Inggolf Skrevet 18. oktober 2013 #20 Skrevet 18. oktober 2013 Kanskje fordi man etter en stund i et forhold begynner å føle seg komfortable nok til å gå kledd slik man gjør når man vil ha det komfortabelt, uten å være hysterisk for at man blir sett uten sminke og høye heler og ditt og datt. Hverdagen er fryktelig mye mer behagelig når man kan gå kledd komfortabelt, og føle seg avslappet og vel i sitt eget hjem. Tviler på at de fleste menn løper rundt i dress og slips for dama støtt og stadig.... Anonymous poster hash: b0855...651 det er så typisk aaaaltfor mange på KG og overdrive noe innmari! Ikke at jeg er typen til TS men jeg kan vedde for at han ikke mener "pynte seg" bokstavligtalt, eller i den forstand at hun bør gå å skaffe seg en gallakjole. Det handler nok mer om sexy undertøy, forføre han i sexy kjoler (som hun kanskje til og med har fra før av) osv.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå