AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Hei Noen her som har erfaring med cany melts?? Hvordan smaker de?? Jeg pleier å dyppe cacepops i melkesjokolade, og de blir suuper gode! Men litt kjedelige pga fargen.. Går det an å først dyppe dem i sjokolade, avkjøle også dyppe dem i candy melt?? Anonymous poster hash: e6cc9...2c7
missdior Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Hei Noen her som har erfaring med cany melts?? Hvordan smaker de?? Jeg pleier å dyppe cacepops i melkesjokolade, og de blir suuper gode! Men litt kjedelige pga fargen.. Går det an å først dyppe dem i sjokolade, avkjøle også dyppe dem i candy melt??Anonymous poster hash: e6cc9...2c7 Jeg syns candy melts smaker pjuk!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Farg litt hvit sjokolade istedet, med paste farger ikke konditorfarge. Anonymous poster hash: b5c60...e0f
Kanutten Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 synes heller ikke det smaer godt. Jeg farger hvit sjokolade med pulverfarge, eller oljefarge. De vanlig fargene inneholder vann, som skiller sjokoladen til en hard klump. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 TS Takk for svar, så de smaker så ille altså... Jeg har kunn pastafarger, og ikke anledning til å skaffe pulverfarge:( Da får jeg vel bare gå for de vanlige med sjokolade... Anonymous poster hash: e6cc9...2c7
missdior Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Pastafarge skal da funke fint i smeltet sjokolade?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 Pastafarge skal da funke fint i smeltet sjokolade? Nei den skille seg! Prøvde sisst vi hadde bursdag i huset... I hverfall de fargene jeg har fra wilton. Anonymous poster hash: e6cc9...2c7
Kanutten Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 vanlig pastafarge går ikke i hvit sjokolade nei, fordi de er vannbaserte, men wilton har egne farger til candy melts som har olje som base, og de kan du bruke.
missdior Skrevet 19. oktober 2013 #10 Skrevet 19. oktober 2013 Nei den skille seg! Prøvde sisst vi hadde bursdag i huset... I hverfall de fargene jeg har fra wilton. Anonymous poster hash: e6cc9...2c7 Åh, kjipt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå