AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Har møtt en mann som har vært tydelig på at han ikke vil ha forhold pga tidligere negative erfaringer. Han er ikke klar for det. Jeg har sagt at jeg ønsker forhold. Vi har møttes noen ganger, og har det veldig fint. Noen som har erfaring med at noe som dette kan utvikle seg til et forhold? Jeg vil vente litt før jeg tar det opp med han. Anonymous poster hash: 78faa...b19
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Han har sagt hva han mener. Om du vil noe annet, så finn deg en annen. Anonymous poster hash: aa144...18e 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Har møtt en mann som har vært tydelig på at han ikke vil ha forhold pga tidligere negative erfaringer. Han er ikke klar for det. Jeg har sagt at jeg ønsker forhold. Vi har møttes noen ganger, og har det veldig fint. Noen som har erfaring med at noe som dette kan utvikle seg til et forhold? Jeg vil vente litt før jeg tar det opp med han.Anonymous poster hash: 78faa...b19 Ja, jeg har erfart at det kan bli noe mer. Men han må bare få den tiden han trenger. Og ikke gi deg inn på noe friends with benefits-opplegg i mellomtiden. Anonymous poster hash: 1b8cd...25c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Hvordan skal jeg unngå friends with benefits? Vi har allerede hatt sex, og det har jeg glede av å fortsette med. Anonymous poster hash: 78faa...b19
gyazo Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Og ikke gi deg inn på noe friends with benefits-opplegg i mellomtiden. Om det ikke skal være helt sjanseløst, så er det nesten ingen vei utenom. Men pass på å gjøre kjæresteting sammen også.
Nettinettet Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Det du bør gjøre er å ikke ha forventninger om at han skal endre mening. Mest sannsynlig vil han ikke det. Men du kan prøve å vise deg fra dine beste sider når du tilbringer tid med han og kanskje få han til å føle at det er behageligere enn forventet å ha noen der. Ofte ønsker ikke menn å gå inn i ett forhold fordi de har dårlige erfaringer fra før. Som at kvinner er krevende, sjalu, skaper stress osv. Da trenger de å se at ikke alle kvinner er slik og få en ny synsvinkel på ting.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 Tror det kan ha noe å si hvor gammel han er, om har vært gift, hatt lange/mange samboerskap, har barn osv Er han under 35 og ingen av delen over, har jeg troa på at han forandre mening. Det har skjedd med flere jeg kjenner. Hvis mannen derimot allerede har en del forhold, skillmisser, barn osv bak seg, og er over 35, kan det nok hende han mener han har prøvd ting ut og helst ikke vil vikle seg inn i noe igjen. Kanskje han har nok å stri med i hverdagen allerede, og ikke trenger en seriøs kjæreste han må ta hensyn til. Bra han iallfall er ærlig om det. Det er det faktisk ikke alle som er Anonymous poster hash: ffa4d...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå