AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg blir mamma om noen få måneder, og jeg og barnefar er kjærester og har vært det i 4 år. Men vi sover aldri sammen. Jeg takler bare ikke å sove på rom med noen, så vi koser og sånn på rommet mitt før han går og legger seg på sitt eget rom. Lurer på hvordan dette blir, og hvordan det lar seg løse rent praktisk når barnet kommer. Uff. Føler meg tvunget til å sove med kjæresten min selv om jeg ikke har lyst.... Anonymous poster hash: 1e1a0...c81
Bolla! Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Hvorfor har du ikke lyst til å sove sammen med kjæresten din da?
Lou Salome Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Hvorfor skal dere forandre på det selv omdere får barn? Babyen vil da ikke synes det er rart? Blir det mye nattevåk, får dere bytte på hvem som sover på rommet " ditt". 3
Gjest Arch Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Sånn gjorde bestemor og bestefar det og. De har flere unger og et lykkelig ekteskap bak seg. Gjør det som passer for dere
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Ta det med ro, mange ender opp med hvert sitt rom i småbarnstiden uansett. Barna vil vel bare tenke at det viktigste er å få sove godt, om dere forklarer at det er derfor dere har egne rom. i USA er dette helt vanlig, de gjør det for best mulig søvn. Anonymous poster hash: 095d6...d74 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Mine foreldre har alltid sovet i hver sin seng i samme soverom. Det virket helt naturlig og vanlig for meg. Jeg så jo ellers på dagen at de elsker hverandre. Anonymous poster hash: acc76...981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå