Azalea Skrevet 18. oktober 2013 #1 Del Skrevet 18. oktober 2013 Skal dekke til 3 speildører(klesskap), noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre dette? Matt folie? Hvor kan dette kjøpes billigst mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 18. oktober 2013 #2 Del Skrevet 18. oktober 2013 Tapetshop.no Der har jeg kjøpt. Kjøpte den varianten man kan ta av og på. Kostet 129,- tror jeg..må vel kanskje ha to pakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 21. oktober 2013 Skal etter hvert rive ned skiten, så finnes det noen andre rimeligere måter å løse det på? Finnes det billig maling som en kan bruke på speil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. oktober 2013 #4 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kanskje det funker med kulturmelk for å lage frostet effekt? Skal jo hvertfall funke på vinduer? Ser du ikke vil bruke så mye penger på det, men for evt andre interesserte vil jeg tipse om å rett og slett tapetsere dørene. Vi kjøpte leilighet med 5 meter lang skyvedørsgarderobe på soverommet, der alle dørene var speildører. Litt i overkant for meg! Vi kjøpte rett og slett en fin tapet, tok et strøk på speilet med heftgrunn før vi brukte vanlig tapetlim. Var veldig enkelt siden dørene er så rette og området så avgrenset. Ble veldig fint, og mye billigere enn å kjøpe nye dører! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 23. oktober 2013 #5 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hva med en sånn julespray?? Sånn man bruker for "snø"på vinduer. Eller hva med å sette deg ned med sak og papir og klippe snøfnugg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 15. november 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 15. november 2013 Mye bra forslag. Vi gjorde det veldig enkelt, vi kastet ut dørene. Og det ble så mye bedre, fikk mye mer plass til oppbevaring inne i skapet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #7 Del Skrevet 15. november 2013 Er det stygt med speildørgarderober? Anonymous poster hash: 1d884...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #8 Del Skrevet 16. november 2013 Er det stygt med speildørgarderober? Anonymous poster hash: 1d884...3ac Bare det ikke blir for mye av dem så. Jeg synes det kan være ganske praktisk å ha et helfigurspeil i huset. Men i følge god Feng Shui så bør man ikke ha speil på soverommet, det kan invitere en tredje person inn i forholdet..Det er ikke så dumt som det høres ut - jeg tror det betyr at man kan føle seg litt beglodd (fra speilet). Eller, tenker jeg da, ikke alltid så morsomt å stå opp av senga om morgenen og alltid se den nakne kroppen sin og bustehåret... Anonymous poster hash: 90cfa...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå