Gå til innhold

Helgetur i gave til foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min studerer i en by på andre kanten av landet, jeg flytter hjem igjen i januar. Mine foreldre ønsker å besøke henne, men det har aldri blitt noe av. Derfor tenker jeg og søsteren min å gi mine foreldre flybilletter til studiebyen en helg. Vi tenkte dette som julegave, og at reisen blir på nyåret en gang. Jeg blir med altså, så blir en gave til oss alle fire egentlig :)

Hva tenker dere om denne gaven? Hadde dere foreldre blitt glade?

Og hvordan gjør vi dette i praksis? Vi vet jo ikke hvilke helger som passer for dem. Det er veldig dyrt med flybilletter til denne byen, så vi må nesten bestille god tid før avreise.

Anonymous poster hash: 0f719...4c3
Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Hva med å lage et "gavekort på reise til xxx". Også bestille ganske med en gang etter jul?

Skrevet

Hva med å lage et "gavekort på reise til xxx". Også bestille ganske med en gang etter jul?

Ja vi tenkte på dette, men det er jo så mye mer hyggelig å gi selve billetten :) Men det kan bli vanskelig.

Gjest Yellowrose
Skrevet

Så hyggelig! Det blir de nok glade får :) De kan vel kanskje ta seg fri for å dra? Ellers går det jo an spørre når de skulle ønsket å reise.

Skrevet

Det skal bli skikkelig overraskelse, så de vet ingenting før de åpner gaven på julaften:) De aner ingenting av hva vi planlegger :)

Skrevet

Er de travle mennesker?

Kan du komme med noen "liksom"planer for å finne en helg?

Barnevakt evt noen de sitter barnevakt for som dere kan alliere dere med?

Katte/hundepass?

Ellers høres det ut som en veldig koselig julegave.

Anonymous poster hash: 1dba5...b63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...