Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere en fin velkomstsang på lur? vi er skikkelig i tvil hva vi skal gjøre ut av det, men dersom noen av dere har en fin en som dere kan dele med oss, kanskje vi får noen ideer?

*håper på svar* :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dere ingen slik sang på lur, eller vil dere bare ha den helt hemmelig til selskapet? :wink:

hadde håpet ¨på noen tilbakemeldinger... :)

Skrevet

:)

ok! men vet noen om det er noen plass på nettet hvor en kan finne slike sanger gratis, eller er det bare plasser hvor man kan bestille en som blir laget? jeg har lett og lett etter dette nå, men kommer ikke i mål.

*lurer veldig!*

Skrevet

Hei,

de har noen all righete bøker hos bokhandelen vet jeg.

Eller ta en tur innom biblioteket, der har de litt utvalg. Så slipper du å kjøpe noen bok. Mener at ei bok koster ca 200, denne lånte jeg på biblioteket :-)

Kanskje du kjenner noen som har tatt vare på sangheftene fra tidligere bryllup?

Skrevet

Litt stressa?

å tro at ingen svarer deg fordi ingen svarer i løpet av ett kvarter, vel, litt optimistisk ?

Men nei, ingen sang på lur.

M

Skrevet
Litt stressa?  

å tro at ingen svarer deg fordi ingen svarer i løpet av ett kvarter, vel, litt optimistisk ?

Men nei, ingen sang på lur.  

M

:ler:

Skrevet

Jeg har en sang fra et bryllup jeg har vært i.

Du kan få det:

Mel: Tyven tyven...

Vær velkommen nå fra presten

brudepar og gratulant

Og velkommen hit til festen.

Bruden satset og hun vant!

Lykken er på topp -

spis i samlett tropp.

Tøm så ut ditt krus -

for de som setter hus.

Håper maten nå vil smake -

la det bli et hygg'lig lag.

Pyntet er med lys i stake -

brudeparets minnedag.

Lykken er på topp -

spis i samlett tropp.

Tøm så ut ditt krus -

for de som setter hus.

______

(Og som noen påpeker her - ha litt tålmod, så får du sikkert svar.... Ikke alle som sitter her hele tiden, vet du) :wink:

Skrevet

takk o takk

(Og som noen påpeker her - ha litt tålmod, så får du sikkert svar.... Ikke alle som sitter her hele tiden, vet du)  :wink:

tålmod har jeg aldri skrøtet på meg! :wink:

Skrevet

Vi skal ikke ha noen velkomstsang, vi :wink:

Skrevet

augustbrud;

den var fin! har aldri hørt den før. det er det jeg vil prøve å unngå, å ha samme sangen som vennene våre har hatt før oss.....

men - jeg fikk ikke melodien helt til å stemme.... var liksom en linje for mye?? eller er det jeg som ikke kan "tante sofie" kanskje?

Skrevet
augustbrud;

den var fin! har aldri hørt den før. det er det jeg vil prøve å unngå, å ha samme sangen som vennene våre har hatt før oss.....  

men - jeg fikk ikke melodien helt til å stemme.... var liksom en linje for mye?? eller er det jeg som ikke kan "tante sofie" kanskje?

Hyggelig at du likte den... Ser nå at linjene er delt opp litt feil...skal inn og rett jeg. Takk for at du så det! :-)

Skrevet
takk o takk

tålmod har jeg aldri skrøtet på meg! :wink:

Søte Kimmi, hva i all verden er skrøtet...??

Skrevet

Hehe....ikke bare-bare å bøye verb noen ganger. Hun mener vel "....skrytt på meg..."

Var som på nyttårsaften da moder'n - LITT bedugget, sa klokka 23.50 "Nå skal det smelle som det aldri har smullet før" :ler:

Gjest MrsL
Skrevet
Var som på nyttårsaften da moder'n - LITT bedugget, sa klokka 23.50 "Nå skal det smelle som det aldri har smullet før"

:hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...