Gå til innhold

Billig og god vinterdres til ettåringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips? Hun skal ikke i bhg før august, men skal jo være litt ute å leke med dagmamma, og sitte i bæremeis på tur før det blir for kaldt osv. Har noen testet Coop sin fra friends? Vet at den ble best intenst i fjor, men det var kanskje de store str? Og er den like bra i år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler Friends-dressen, den er god! Vi hadde den som første vinterdress fra 1,5-årsalderen. Den var myk og god, varm, vanntett og slitesterk :)

Gjest Magdalene
Skrevet

Frøkna her fikk hull på den med en gang nesten, så veldig slitesterk var ikke den vi kjøpte hvertfall.

Skrevet

Frøkna her fikk hull på den med en gang nesten, så veldig slitesterk var ikke den vi kjøpte hvertfall.

Hos oss var det ikke antydning til hull engang, og den ble brukt hver dag hele sesongen.

Skrevet (endret)

Jeg ville kjøpt brukt!:) Vi har vært veldig fornøyde med Reima, er på vår andre brukte Reimadress til toåringen nå.

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Takk for tips. Hadde egentlig tenkt å kjøpe reimatec, tror den heter Anna. Men tenkte at det kanskje ville bli litt overkill i forhold til at hun ikke kommer til å være like aktiv ute denne første vinteren..

Skrevet

Jeg kjøpte Reima, men ikke Reimatec. Jobber i barnehage, og ser det at de ansatte putter på barna regnklær så fort det er litt vått. Så da er det vel ikke store vitsen med tec, er det vel?

Betalte 500 kroner for Reima (modell Irena) på Coop Obs. Førpris var 700 kroner. Den er romslig og fin til ettåringen vår, og veldig fin estetisk sett også.

Friends og Ludo kids er også gode dresser, etter min mening.

Anonymous poster hash: 9c47b...81c
Skrevet

Nå skal ikke hun i bhg før etter sommeren, så gidder ikke kjøpe både regntøy og dress foreløpig. Tenkte derfor at en vanntett dress er lurest nå. Regntøy kan jeg heller kjøpe til våren.

Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Nå skal ikke hun i bhg før etter sommeren, så gidder ikke kjøpe både regntøy og dress foreløpig. Tenkte derfor at en vanntett dress er lurest nå. Regntøy kan jeg heller kjøpe til våren.

En regnbukse er egentlig kjekt å ha uansett. Den kan man jo bare ta utpå, og koster jo ikke stort.

Vi bruker det masse til vår ettåring når vi er ute nå. Han krabber og går om hverandre, så da er det jo kjekt ;)

Endret av Magdalene
Skrevet

Så var det salg på Steen og Strøm så da ble det visst en reimatec til småtten. Og reimavotter og annet tilbehør. Pluss en fin kjole som var litt for dyr, og diverse annet som vi ikke trengte, men som var så søtt...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...