Gjest kinkylita Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Ja! Hva er det kuleste trikset du har lært dyret ditt, og hvordan lærte du den det? Selv så har jeg en valp jeg har lært å krype. Syns det er litt artig når hu driver å åler seg rundt stuabordet
Gjest Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Hoppe opp på ryggen min. Forøvrig en BC så var ikke store jobben. Ellers kan den ene katten vår 'sitt'.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Valpen kan foreløpig bare det vanlige, men syns det er kult med "target" hvor man kan strekke ut hånda på stor avstand og så kommer han løpende og tar snuta borti hånda. Hesten min kan gi hov! Anonymous poster hash: 319ba...e6e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har lært hunden min å vinke (løfter labben høyt mens den sitter). Anonymous poster hash: c8436...c05
Chiqette Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 dyret mitt kan prate på kommando, noe jeg syntes er litt morsomt. Dette er da en 50 kilos Amerikansk bulldog, som kan se ganske skremmende ut når han sitter og knurrer for harde livet. (Men har er bare snill og go)
Nephthys Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Den ene hunden vår synger med (uler..) når jeg synger "bad to the bone", og bare den sangen! (Han har dog lært seg det selv, og jeg er usikker på om han synger fordi han hater sangen eller liker den..)
Miren Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Den ene hunden vår synger med (uler..) når jeg synger "bad to the bone", og bare den sangen! (Han har dog lært seg det selv, og jeg er usikker på om han synger fordi han hater sangen eller liker den..) Min uler til Pink - Just like a pill. Flink lita dame
Gjest Belle âme Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Katten min er så kul at han er under bordet og kommer ingen vei for det er fot mørkt Den andre katten banker på vinduet når den vil inn <3 Den forgje katten min kunne sitt, gi labb og gå rundt
Gjest kinkylita Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 dyret mitt kan prate på kommando, noe jeg syntes er litt morsomt. Dette er da en 50 kilos Amerikansk bulldog, som kan se ganske skremmende ut når han sitter og knurrer for harde livet. (Men har er bare snill og go) Kult! Hvordan lærte du han det? (Jeg har prøvd å spille av alle youtube videoene jeg finner av hunder som uler, prøvd å ule sjøl, spille musikk og alt mulig for å få hunden min til å gi lyd, men ingenting hjelper... Tror bikkja mi er stum! )
Gjest kinkylita Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har lært hunden min å vinke (løfter labben høyt mens den sitter).Anonymous poster hash: c8436...c05 Så søtt! Hvordan lærte du den det?
Omnivore Skrevet 19. oktober 2013 #11 Skrevet 19. oktober 2013 Katta banker/gnukker på vinduet mitt med ene labben når den vil inn. Selvlært og veldig effektiv metode å få oppmerksomhet på. Bikka "labber" ting jeg peker på. Av og på med lys osv. Lærte inn på merkelig måte. Han var veldig tidlig ute med labben når han ville ha kos og slik, så jeg la på kommando når han labbet meg på låret og videreførte det til å labbe på andre ting. Han kan også "yay" som vi kaller det. Sitter bamse og strekker frambeina så langt opp han får til. Her lærte jeg "high five" og "sitte bamse" hver for seg og ba han om "high five" mens han satt bamse og holdt hendene høyt over hodet hans så han måtte gjøre begge ting på en gang.
Mnaari Skrevet 20. oktober 2013 #12 Skrevet 20. oktober 2013 Min kan også å prate. Ikke alltid like morsomt. På bronsemerkekurs så begynte han å prate i stedet for å sette seg på plass, folk holdte på å le seg i hjel for det hørtes ut som om han kverulerte med meg. Det kuleste han kan er nok å åpne kjøkkenskuffen og plukke opp noe fra gulvet, legge det oppi skuffen og lukke den igjen. Det trikset imponerer mange.
Gjest Funky Punk Skrevet 20. oktober 2013 #13 Skrevet 20. oktober 2013 Har ildere som kommer på innkalling, som kan sitte bamse og spille død.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå