AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg må ha en utblåsning her. Har måttet gå fra min kjære samboer i 7 år, fordi han snorker som et sagbruk. Kjempetrist at vi ikke funket pga noe så "lite" som snorking, men det var faktisk for ille for meg. Hvorfor i all verden har ikke snorking blitt kurert? De kan jo fikse alt mulig rart, men ikke noe så lite som snorking?? Hvis jeg møter en ny mann, ryker han etter det minste snorket - uansett hvor fantastisk han måtte være. Sånn, var deilig å få det ut. Anonymous poster hash: 99f3e...2de
Majott Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Høres mer ut som en unnskyldning for noe annet, dette med snorking. Her bruker vi øreplugger. Dvs jeg. Og han snorker MYE, Og han bruker øreplugger om han merker at jeg snorker. Så jeg skjønner ikke dette med å gå fra en god mann pga snorking? Om det er så ille at ikke engang øreplugger utelukker snorking, så hva med å ha hvert sitt soverom?? Ja, det var kjempetrist at det skulle så lite til før det ble slutt mellom deg og en ellers flott mann. Får håpe at du finner en som er bedre på alle måter, og som ikke snorker, i framtida Endret 18. oktober 2013 av Majott 1
Sillicious Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Kjæresten min snorker somet sagbruk han også.. jeg trodde han var ille helt til han var ut en kveld og kom hjem full og la seg ... fyyy f... ja.. Verre enn noen gang!!! Jeg måtte legge meg på sofaen, for han skulle iværtfall ikke våkne heller! Glad jeg har egen plass enda..Om vi flytter sammen må jeg ha eget rom, jeg klarer det ikke. Og når vi ligger og skal til å sovne så er det som om at jeg "venter" på at snorkingen skal begynne, klarer absolutt ikke å slappe av og sovne-_- Men han vurderer sånn operasjon i nesa da, usikker på hva det er jeg, men det skal visst hjelpe snorkere!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Hvorfor måtte dere gjøre det slutt? Kunne dere ikke bare hatt hvert deres soverom? Anonymous poster hash: 34e82...735 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Snorking er faktisk helt jævlig å høre på, spesielt dersom man er litt ømfintlig for lyd fra før. Det å ligge kveld etter kveld og høre på slikt et leven, hadde jeg ikke orket i lengden, så jeg forstår ts godt. Anonymous poster hash: e6433...98a 5
Majott Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Snorking er faktisk helt jævlig å høre på, spesielt dersom man er litt ømfintlig for lyd fra før. Det å ligge kveld etter kveld og høre på slikt et leven, hadde jeg ikke orket i lengden, så jeg forstår ts godt. Anonymous poster hash: e6433...98a Joda, vi VET det, men etter 12 år, så har vi funnet noen løsninger: ørepropper! 2
Gamerfrue Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Snorking er faktisk helt jævlig å høre på, spesielt dersom man er litt ømfintlig for lyd fra før. Det å ligge kveld etter kveld og høre på slikt et leven, hadde jeg ikke orket i lengden, så jeg forstår ts godt. Anonymous poster hash: e6433...98a Joda, vi forstår henne jo, det tærer jo på søvnen etterhvert ikke minst. Men det finnes jo løsninger? Som en bruker over her sier, dette med operasjon i nesa, eller fjerne mandlene, eller mindre drastiske tiltak som ørepropper eller hvert sitt soverom? 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Joda, vi VET det, men etter 12 år, så har vi funnet noen løsninger: ørepropper! Men er det ikke vondt å sover med ørepropper en hel natt, hver natt? Husker jeg slet på en jobb der jeg måtte ha ørepropper. Etter et 8 timersskift hadde jeg sånn hodepine at jeg holdte på å gå på veggen:\ Prøvde alle størrelser som var å få tak i, vondt var det. Men finnes det ikke diverse hjelpemidler da? Snorkestopp og hva de nå heter alle sammen. Er operasjoner også men det bør være siste utvei. Mye snorking kan uansett være farlig. Ser mange anbefaler hvert sitt soverom, men det har jo en tendens til å ta livet av sexlivet og diverse. Jeg hadde ikke orka å leve et helt liv med en mann jeg ikke kunne sove på siden av fordi han driver sagbruk i søvne... Er så glad min mann ikke snorker^^, Anonymous poster hash: 549bb...76d 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Joda, vi VET det, men etter 12 år, så har vi funnet noen løsninger: ørepropper! Ørepropper hjelper ikke mot de verste snorkerne. Å flytte inn på eget rom er en løsning, men er det noen god løsning, egentlig? Ser ikke helt hva som er poenget med å leve med et menneske du ikke kan dele rom med engang. Kan ikke være noe stas det. Anonymous poster hash: e6433...98a 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 TS her. Nå skal dere høre, frøkner. Det første året sov vi sammen, og jeg tvang meg til å holde ut. I løpet av det året brukte han snorkespray fra apoteket, men det hjalp minimalt. Og jeg brukte ørepropper, men for det første hørte jeg en del snorking gjennom, for det andre våket jeg mange ganger fordi jeg måtte justere på dem. Så vi delte seng kun det første året. Så bytta vi på å sove på sofaen de neste 6 årene, og delte aldri seng mer. Men nå skal dere høre: vi har liten leilighet, så problemet var at jeg hørte ham selvom han sov på sofaen så i lange perioder måtte vi sove på skift, for at begge skulle få søvn. Så snorking er fullstendig deal breaker for meg i all fremtid. Anonymous poster hash: 99f3e...2de 1
Majott Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 En venner seg til det. Får ikke vondt i hodet av en natt med øreplugger, men kan bli litt sår i øret på morgenen. Hos oss er det til og fra. Noen ganger snorker han, andre ganger ikke.
Lucid Skrevet 18. oktober 2013 #12 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har "trent" opp min til å snu seg når jeg dytter på han, og så lenge han ikke ligger på ryggen så snorker han som regel ikke. Ikke høyt i allefall. Og når han får seg en dytt hender det at han venter så lenge med å starte opp sagbruket igjen til at jeg rekker å sovne. Desverre så er det gjerne slik at han snorker VELDIG mye når han sover skikkelig tungt. Og når han sover veldig tungt er det vanskelig å få han til å reagere på den lille dytten. En gang holdt jeg på å dytte han ut av senga fordi han ikke reagerte, endte med at jeg sto opp i stedet, og DA snudde han seg. *sukk* 1
Majott Skrevet 18. oktober 2013 #13 Skrevet 18. oktober 2013 TS her. Nå skal dere høre, frøkner. Det første året sov vi sammen, og jeg tvang meg til å holde ut. I løpet av det året brukte han snorkespray fra apoteket, men det hjalp minimalt. Og jeg brukte ørepropper, men for det første hørte jeg en del snorking gjennom, for det andre våket jeg mange ganger fordi jeg måtte justere på dem. Så vi delte seng kun det første året. Så bytta vi på å sove på sofaen de neste 6 årene, og delte aldri seng mer. Men nå skal dere høre: vi har liten leilighet, så problemet var at jeg hørte ham selvom han sov på sofaen så i lange perioder måtte vi sove på skift, for at begge skulle få søvn. Så snorking er fullstendig deal breaker for meg i all fremtid. Anonymous poster hash: 99f3e...2de Uff, da har dere en verre situasjon enn vi hadde.
Steinar40 Skrevet 18. oktober 2013 #14 Skrevet 18. oktober 2013 Hvorfor ikke ha ulike soverom? Alle har kanskje ikke plass til det, men det går jo an å legge opp til det i en slik situasjon.
Rotemor Skrevet 18. oktober 2013 #15 Skrevet 18. oktober 2013 Snorking er faktisk helt jævlig å høre på, spesielt dersom man er litt ømfintlig for lyd fra før. Det å ligge kveld etter kveld og høre på slikt et leven, hadde jeg ikke orket i lengden, så jeg forstår ts godt. Anonymous poster hash: e6433...98a Jeg også. Hadde en samboer som begynte snorkinga foran Dagsrevyen kl. 19.00 på kvelden. Det var etter han fikk forbud mot barnetv....(av hensyn til barna) Vi endte på hvert vårt soverom og derfra gikk det rett vest.
Steinar40 Skrevet 18. oktober 2013 #16 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg også. Hadde en samboer som begynte snorkinga foran Dagsrevyen kl. 19.00 på kvelden. Det var etter han fikk forbud mot barnetv....(av hensyn til barna) Vi endte på hvert vårt soverom og derfra gikk det rett vest. Forholdet røk fordi dere hadde separate soverom?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #17 Skrevet 18. oktober 2013 Hvorfor er det flest menn som snorker? Vet jo at vi kvinner kan snorke også, men vi snorker ikke på langt nær så kraftig som menn. Anonymous poster hash: e6433...98a
Rotemor Skrevet 18. oktober 2013 #18 Skrevet 18. oktober 2013 Forholdet røk fordi dere hadde separate soverom? Nei. Men detvar en sterk medvirkende faktor. Soverom ar begynnelsen på slutten Han irriterte meg mer og mer med støyen sin. Han fornektet at det var et problem, hvilket gjorde mine problemer større. Ved å vise at han ikke respekterte meg, og nærmest løy daglig om at han aldri snorklet, mistet jeg respekten for ham også.... Kort fortalt. Det var jo ikke den store kjærligheten...Velfungerende par jobber jo sammen om problemer.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #19 Skrevet 18. oktober 2013 Glad det ikke bare er meg som ikke takler dette. Min samboer sovnet i tillegg veldig fort. Det var snakk om maks ti minutter etter han hadde lagt seg i senga før han sov tungt. Heldigvis ble han ikke sur når jeg lå å dytta i han hele natta, og han visste at det var et problem. Og han snorket uansett hvilken stilling han lå i, men aller mest på ryggen. Så jeg kjøpte en stram t-skjorte til han og sydde inn 3 store klinkekuler på ryggen på den. Da våknet han selv når han la seg på ryggen, og det hjalp litt. Men som sagt snorket han på magen også TS Anonymous poster hash: 99f3e...2de 2
Anciol Skrevet 18. oktober 2013 #20 Skrevet 18. oktober 2013 Å slanke seg er nok til å fjerne snorking, pappaen min snorket slik at jeg hørte det helt inn på mitt soverom , men så slo Fedon slankefeberen ned i pappa, og da han hadde gått med fra 110 til 70 så sluttet han å snorke:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå