AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Det lurer jeg virkelig på!! Mannen til venninna mi var utro for 1 år siden, og forvandla seg fra en pliktoppfyllende familiefar til en stor drittsekk.. Han behandla kona veldig dårlig og fikk et dårlig forhold til barna sine. Rota med den nye dama et halvt års tid før han fant en ny, og enda en ny.. Må nevne at eksen hans, dvs min venninne tok sviket veldig tungt, og det har vært grusomt etterpå. Jeg har brukt mye tid på å støtte henne etterpå. Skjønner ikke at det går an at en mann kan bli så råtten, han hadde jo ALT! Vakker og snill kone, herlige barn, flott hus, flott jobb osv. Hva går det av menn? Ikke nok med at dette forholdet tok slutt, men nå har mannen til en kollega av meg gjort det samme!! Han var attpåtil utro med venninna til kollegaen min, og nå er de blitt et par, pg situasjonen er jo helt absurd for både kollegaen min og barna hennes. Skal hun liksom sende barna til eksen og nydamen som var venninna hennes?? Galskap?? Hva går det av menn i 40-åra? Menn som har ALT, og så klikker de helt, er utro og ødelegger familiene sine?? Hva er årsaken til det her? Er de bortskjemte? Blir skremt jeg...Anonymous poster hash: 27233...92e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Fordi de kjeder vettet av seg. Problemet er vel ikke midtlivskrisen, men at de burde tenke seg om før de faktisk får barn.Anonymous poster hash: e8fb8...3dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå