Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage meg facebook konto - har aldri vært borti facebook - i det hele tatt, så alle tips og råd mottas med stor takk!

Hva fallgruver må jeg passe på å ikke falle i? Hvilke feil må jeg passe på å ikke gjøre? Hvilke privacy-settings må jeg passe på å ta på? Ellers... andre ting?

Anonymous poster hash: e176e...65b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nå vært på fb et lite døgn, og det virker jo enkelt og greit det :)

Men - er det bare meg som synes det er vanskelig å redigere ting der?

Jeg satte markører på kartet på plasser jeg har vært, men så valgte jeg feil type markør 1 av gangene, og plutselig så lå det på timelinen at jeg var vekkreist dit nå. Fikk fiksa det til at den informasjonen var min og ikke skulle deles, men jeg får jo ikke redigert eller sletta den.

Samme med kategorien liker - fikk inn noen filmer der som jeg hadde valgt liker på, men jeg ville ikke ha dem i Liker kategorien, men jeg får dem ikke bort igjen. Har vært og tatt bort liker / valgt liker ikke, men fremdeles ligger de i Liker kategorien.

Skal det være slik?

P.S. Er det mulig å klikk å dra, dvs selv bestemme hvilken rekkefølge f.eks filmene, tv-seriene osv legges i. Jeg ønsker ikke nødvendigvis at at den siste jeg har lagt til skal ligge øverst.

Skrevet

Skal lage meg facebook konto - har aldri vært borti facebook - i det hele tatt, så alle tips og råd mottas med stor takk!

Hva fallgruver må jeg passe på å ikke falle i? Hvilke feil må jeg passe på å ikke gjøre? Hvilke privacy-settings må jeg passe på å ta på? Ellers... andre ting?

Ikke legg ut statuser om når du har vært på trening, og heller ikke bilder av hva du spiser.

Anonymous poster hash: b0440...b7e

Skrevet

Ikke legg ut statuser om når du har vært på trening, og heller ikke bilder av hva du spiser.

Anonymous poster hash: b0440...b7e

Har ingen planer om det :) Men takk for tips :)

Skrevet

Ikke del dassbilde etter en sterk kebab, kjedelig og spy opp frokosten.

Anonymous poster hash: 10689...6f0
Skrevet

Er det noen som faktisk har tips om redigering som jeg spurte om, så ville jeg satt stor pris på det :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...