Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #1 Skrevet 11. juni 2002 Må man ha strømper på den store dagen synes dere? Har veldig lyst til å droppe det, er jo ganske brun og fin på bena da... eller må man liksom ha det? Klem Torne Rose Gifter oss 6 juli i Hurdal kirke
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #2 Skrevet 11. juni 2002 Nei, du trenger IKKE strømper! Da jeg giftet meg valgte jeg å droppe strømpene fordi jeg ville ha sandaler og ikke tette sko. Dagen før bryllupet var jeg til fotpleie og fikk fransk manikure på tåneglene. Sammen med brune, glatte ben ble det bare dritlekkert om jeg må få si det selv. Fikk massevis av komplimenter for dette, hvor sexy er det egentlig med hvite eller hudfargede nylonstrømper hvis du tenker deg om? Og til alle dere som har kjøpt sandaler eller sko med åpen tå; man skal faktisk ikke bruke strømper til denne type sko.
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #3 Skrevet 11. juni 2002 Man får faktisk strømper som er ment spesielt for slike sko. De har ikke forsterkning på tuppen. Men dette er jo smak og behag.
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #4 Skrevet 12. juni 2002 Jeg er klar over at det finnes strømper uten tåsøm, men det er uansett stygt med strømper i åpne sko.
Augustbrud02 Skrevet 12. juni 2002 #5 Skrevet 12. juni 2002 Synes faktisk det er ganske lekkert med hvite strømper ved siden av så flott undertøy jeg, så jeg skal så absolutt ha hvite strømper. Tror kanskje det er litt ubehagelig å gå uten strømper under kjolen også jeg, men dette kommer nok litt an på kjolen. Og selvsagt er det smak og behag!
Nelle Skrevet 12. juni 2002 #6 Skrevet 12. juni 2002 Jeg synes strømper er vanvittig sexy uansett -også i sko med åpen tåløsning. Uansett er det ikke noe "regel" for dette. GJør det du har lyst til! Klem, Nelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå