-ida- Skrevet 3. mai 2004 #21 Skrevet 3. mai 2004 Vi har bestemt oss for å feste vi. Men har ingen planer om å bli dritings, men være med på festen og ha det morro med vennene våre. Vi har ikke for vane og bli sørpefulle.
Gjest MrsL Skrevet 3. mai 2004 #22 Skrevet 3. mai 2004 Det blir alkohol med måte her også. Liker ikke å få i meg for mye og liker heller ikke om sambo får i seg for mye Det blir litt champagen og litt vin til maten og kanskje en drink eller to og PLENTY med vann
Kalas Skrevet 3. mai 2004 #23 Skrevet 3. mai 2004 Vi må i hvert fall prøve å styre oss - har ikke lyst til å bli for full. Men drikke, det skal jeg! Og småberuset? Definitivt.
Lavida Skrevet 5. mai 2004 #24 Skrevet 5. mai 2004 Vi lurer faktisk på å ha en flaske alkoholfri vin til oss under middagen, fordi det ofte blir så mye skåling med brudeparet, og i likhet med dere andre ønsker jo ikke vi heller å bli fulle i vårt eget bryllup! Vet med meg selv at jeg ikke tåler så mye når spenningsnivået er høyt og adrenalinet koker litt, som jeg regner med at kan skje denne dagen. Men litt champagne og en drink skal jeg nok kose meg med, ja! Gjestene forøvrig...skal få gjøre akkurat som de vil.
Isiselin Skrevet 5. mai 2004 #25 Skrevet 5. mai 2004 Kommer til å drikke, ja, men ikke slik at jeg blir full. Tar et glass champagne eller to til maten (spe på med brus da jeg ikke er sååå glad i champagne eller vin, men føler det hører med...), en likør til kaffen og et par drinker utpå kvelden. Jeg er av den sorten som tåler sinnsykt mye så jeg er ikke redd for å bli for beruset. Dessuten liker jeg heller ikke å være full. Liker ikke å miste kontrollen over meg selv. Er enig med dere som mener at en full brud er særdeles upassende. Sambo kommer heller ikke til å drikke så mye at han blir full. Det gjør han forresten særdeles sjelden ellers også så det blir nok ikke noe problem. Hva andre gjør og hvor mye andre drikker bryr jeg meg ikke mye om. De får gjøre akkurat som de vil.
¤Tiili¤ Skrevet 5. mai 2004 #26 Skrevet 5. mai 2004 Ja, begge kommer til og drikke, men med måte. Tanta mi var forlover til en dame i 2000, og hun var dritings, snubla i brudekjolen og tryna langflat. Tanta mi prøvde og stoppe henne og ta fra henne alkoholen flere ganger, men da fikk hun høre hvor hun hørte til!Passer aeg absolutt ikke i sitt eget bryllup nei.(Brudgommen var like dritings )
Lullu Skrevet 5. mai 2004 #27 Skrevet 5. mai 2004 Vi skal KOSE oss med alkoholen. Dvs. et glass champagne til "frokost", et par hos fotograf. Et ørlite glass vin til maten. Er ikke så veldig glad i rødvin :oops: , så mineralvann holder lenge for meg. Drinker er utrolig godt, så et par av disse utover kvelden må jeg regne med. Cider er også deilig. Dette høres kanskje mye ut, men spredt utover maaange timer, går det bra Skal ta det med ro, og slappe helt av. Min sambo er glad i vin og øl. Drinkene holder han seg unna tipper jeg - da kan det ofte bli litt mye. Skal absolutt ikke drikke for mye nei!!!!!!!! Fulle brudepar er ikke et vakkert syn. Hva gjestene gjør, blander jeg meg ikke bort i. Har jo fri bar, og håper folk koser seg uten at det blir for mye selvsagt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå