Gå til innhold

drikke i bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere drikke selv i bryllupet?Eller skal dere være edru?

Og når det begynner å bli natt;fester dere skikkelig sammen med vennene da,eller er dere fortsatt nøkterne?

Jeg for min del tror jeg bare skal nippe hele festen,men er litt spent på hva dere ser for dere :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt vin, masse vann tror jeg. faktisk!

Skrevet

Kommer nok til å drikke litt vin.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg drikker ikke alkohol, og derfor blir ikke dette noen problemstilling for meg. Men min kjære får IKKE drikke seg full på den dagen, og det har jeg sagt klart i fra.

Skrevet

Jeg tok meg et par glass vin under bryllupet, men stoppet der.

Men min venninde, som bor i Nord, som giftet seg med en i fra Sør, hadde bryllupsfest i Nord. Alle vennene hans kom langreisende fra. Og brudeparet valgte å feste hele natta sammen med dem. var ikke ofte de hadde sjansen til det. Klokken 06 forlot de siste deltagerene bryllupsfesten, og det var brudeparet selv...

Skrevet

LITT vin, men det er alt. Har stor skrekk for å få for mye på min egen bryllupsdag!! Men er opptatt av at mine gjester skal få det de trenger :wink:

Skrevet

Ja skal nok drikke vin,men skal ikke akkurat bli dritings heller...Og vi kommer nok til å forlate bryllupet i 0130tiden...

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt vin til maten, men absolutt ikke mye. Jeg skal ikke våkne den første dagen som nygift og føle at det er dagen derpå...

Skrevet

Nå har det seg jo sånn at vi allerede er gift, men skal ha velsignelse av ektepakten og full fest nå.

Jeg kommer nok til å drikke litt vin ja :-) jeg ser ikke noe galt i det.

Blir et glass hos frisøren og velkomst drinken og drikke til maten.

Godt mulig jegtar meg et glass med noe spennende senere, men skal overhodet IKKE være full. Dette er en Stor dag som skal huskes ja :tommelsmil:

Skrevet

Vi skal begge drikke, men skal passe på å drikke vann innimellom. Blir mye skåling sikkert :-) Selv har vi bestemt oss for å feste etter middagen, og være så lenge vi orker! Dette er tross alt VÅR fest!!!

Skrevet

Vi skal kose oss med litt champagne, vin til maten og et par drinker i løpet av kvelden, men her i huset har også gubben fått klar beskjed om at promillen ikke skal stige i takt med gleden over sin nybakte hustru :wink:

Skrevet

Jeg skal drikke vin, men ikke bli full, og ikke feste hele natten.

Skrevet

Jeg skal ikke drikke noe særlig, det har også min kjære fått streng beskjed om! Tar seg ikke ut at noen av oss blit dritings synes jeg..

Skrevet

Drikker nok litt, men ikke mye - kan ikke tenke meg noe mindre lekkert enn en full brud som sjangler av gårde i stasen.

Skrevet

Vi er nok ganske kjedelige på dette punktet, siden ingen av oss pleier å drikke så mye at vi blir fulle....

Så jeg kommer vel til å drikke akkurat like mye som jeg pleier å drikke i bryllup - dvs et par glass vin til maten og en drink eller tre utover kvelden og natten.

Min kjære kommer som vanlig sikkert til å drikke litt mer enn meg - men så tåler han jo mer også.

Skrevet
Drikker nok litt' date=' men ikke mye - kan ikke tenke meg noe mindre lekkert enn en full brud som sjangler av gårde i stasen.[/quote']

:ler:

Veldig enig!

Det blir nok ikke mye drikking her heller.

Mitt mareritt er å være beruset når vi skal dans vals foran alle gjestene.

Jeg vil også være edru når jeg skal holde talen min.

Skrevet

Jeg og forloveren min skal ha et glass champagne hos frisøren, så blir det velkomsdrink, vin til maten, likør til kaffen og sikkert en drink eller to utpå kvelden.

Hverken jeg eller min kjære er interessert i å drikke oss fulle på dagen vår, men kose oss med litt skal vi.

Gjest celine
Skrevet

Blir nok en edru dag for oss iallefall !!

Ungene er tilstede og da er det en selvfølge for oss begge !

Gjestene må finne seg i dette også :evil: hehe ...

Syns at vi bør vise de minste såpass respekt.. Når foreldre / familie blir bedugget, kan dette virke veldig skremmende på barn.

Celine

Skrevet

Trenger ikke be helten om å ta det med ro, han drikker vanligvis ennå mindre enn meg, og jeg drikker ikke mye jeg heller. Har hørt at til tider bør en faktisk late som en drikker, for det blir så mange av de skålene :ler: Det burde jo ikke være umulig å holde seg litt på matta, jeg har heller ikke tenkt å være fyllesyk første dagen som frue!

Skrevet
Vi er nok ganske kjedelige på dette punktet, siden ingen av oss pleier å drikke så mye at vi blir fulle....

....

Javel - men da er sikkert vi også "KJEDELIGE".... ;) Altså, misforstå meg rett, jeg synes det faktisk er ubehagelig å blir FULL, men litt "tipsy" som det så artig også kalles er jo bare festlig. Men at man har såpass mye promille i seg at man ser dobbelt, har bredskiføring (altså gange), snøvler etc....ja det er IKKE lekkert å se på hverken brud ELLER brudgom.

Vi skal ha åpen bar i vårt bryllup og jeg formooooder våre gjester behersker seg og ikke tar'n helt ut, folk må få styre drikkinga si sjøl (jeg skal ikke leke noe noe helseminister fra Krf altså :ler: ) i vårt bryllup, men jeg blir...how to put it right.....LITT irritert om noen TAR den helt ut ja!!!

Med det sagt; min kjære og jeg skal KOSE oss med alkoholen, ikke drikke som om det var aller siste gang man fikks make alkohol!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...