AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Del dine verste episoder når du var på nettdating, alt fra dårlige dater til helt rare folk.Anonymous poster hash: efb1b...45a
Gjest diingo Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Har ikke noe spesielt, utenom at jeg har en som påstår han er lege som har mast på meg i 2 år.. Svarer han nesten aldri, men han bare forsetter, ikke har han bilde av seg heller.... Er søren meg ikke mye lege når han sier til meg "håper det feiler deg noe en dag, for da kan du bare sende hva som feiler deg til meg, så skal jeg løse det" 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Vel, jeg begynte å snakke med en ny en eller annen på nettet da, men det artige var jo at eksen hennes også var like i nærheten, på nettet. Så da fikk jeg meg min desidert STØRSTE fan og han søker "autografen" min så ofte som mulig. Bare jeg skriver noe til en helt annen person, så MÅ han fortelle meg noe, ett eller annet, kommentere noe piss og slenge noe dritt. Det er svææært sjeldent noe positivt, og forsøkene på å prøve å såre meg kommer som perler på en snor. Så det ble desidert min STØRSTE og VERSTE historie med nettdating. Og det ér faktisk noe slitsomt. Og jeg vil ikke anbefale det for noen akkurat. Anonymous poster hash: a70aa...973
Gjest Nefertiti. Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Har ikke noe spesielt, utenom at jeg har en som påstår han er lege som har mast på meg i 2 år.. Svarer han nesten aldri, men han bare forsetter, ikke har han bilde av seg heller.... Er søren meg ikke mye lege når han sier til meg "håper det feiler deg noe en dag, for da kan du bare sende hva som feiler deg til meg, så skal jeg løse det" Han er sikkert sykepleier.
Gjest diingo Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Han er sikkert sykepleier. Tror ikke han er noen sted innen helsevesnet når han HÅPER jeg blir syk ikke en sykepleier jeg ville gått til ihvertfall 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Skrev med en et par uker før vi treftes. Jeg er hundeier, og er rimelig sporty, noe som er litt viktig en fremtidig partner også er, og joda, han var sporty han fortalte han mens vi skrev sammen, han likte å gå tur osv. Bilde hadde jeg fått på mail, nærbilde av ansiktet, og han så bra ut. Joda, jeg inviterte på date - turdate, vi skulle gå rundt et vann med tilrettelagt tursti rundt som tar 1,5 time med normal gange. Vi møttes på parkeringsplassen - og han hadde så stor mage at han nesten ikke fikk jakken igjen! Stor mage som stod rett ut liksom. Joda, vi la ut på tur, men han gikk så sakte at jeg frøs hele turen, jeg hadde kledd meg til tur i normal gange, der man holder varmen på det. Vi tok 3 timer rundt Man kan trygt si at det ble ikke noe date nr 2! Sporty, pøh! Anonymous poster hash: 6da5d...e4a 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Skrev med en et par uker før vi treftes. Jeg er hundeier, og er rimelig sporty, noe som er litt viktig en fremtidig partner også er, og joda, han var sporty han fortalte han mens vi skrev sammen, han likte å gå tur osv. Bilde hadde jeg fått på mail, nærbilde av ansiktet, og han så bra ut. Joda, jeg inviterte på date - turdate, vi skulle gå rundt et vann med tilrettelagt tursti rundt som tar 1,5 time med normal gange. Vi møttes på parkeringsplassen - og han hadde så stor mage at han nesten ikke fikk jakken igjen! Stor mage som stod rett ut liksom. Joda, vi la ut på tur, men han gikk så sakte at jeg frøs hele turen, jeg hadde kledd meg til tur i normal gange, der man holder varmen på det. Vi tok 3 timer rundt Man kan trygt si at det ble ikke noe date nr 2! Sporty, pøh! Anonymous poster hash: 6da5d...e4a Hvor langt var det egentlig? Anonymous poster hash: 86bfa...5fa
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Var på sukker i to uker i think. Var en som fridde til meg faktisk i førstemeldingen, og han mente det helt seriøst. Han ville ha to barn med meg.. Anonymous poster hash: 4e50f...93c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Hvor langt var det egentlig? Anonymous poster hash: 86bfa...5fa 8,2 km Link her Anonymous poster hash: 6da5d...e4a
Gjest Faerunpedia Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Skrev med en et par uker før vi treftes. Jeg er hundeier, og er rimelig sporty, noe som er litt viktig en fremtidig partner også er, og joda, han var sporty han fortalte han mens vi skrev sammen, han likte å gå tur osv. Bilde hadde jeg fått på mail, nærbilde av ansiktet, og han så bra ut. Joda, jeg inviterte på date - turdate, vi skulle gå rundt et vann med tilrettelagt tursti rundt som tar 1,5 time med normal gange. Vi møttes på parkeringsplassen - og han hadde så stor mage at han nesten ikke fikk jakken igjen! Stor mage som stod rett ut liksom. Joda, vi la ut på tur, men han gikk så sakte at jeg frøs hele turen, jeg hadde kledd meg til tur i normal gange, der man holder varmen på det. Vi tok 3 timer rundt Man kan trygt si at det ble ikke noe date nr 2! Sporty, pøh!Anonymous poster hash: 6da5d...e4a Ha ha, traff en liknende fyr, bare at vi møttes på bar. Han hadde oppgitt normal kroppsstørrelse, men hadde en gigantisk mage. Da jeg hater å avvise folk, prøvde jeg å kvitte meg med ham ved å drikke meg kjempefull, fortelle masse idiotiske fylkehistorier, påstod at jeg hadde hatt sex med over 100 menn, snakket masse om eksen min, og fortalte en oppdiktet historie om at jeg hadde hatt chlamydia. Ingenting skremte ham vekk så jeg ble nødt til å avvise ham selv neste dag likevel..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 Møtte en dame på en bar. Hadde hatt en god tone med henne men da vi møttes drakk hun seg full, fortalte en masse teite historier, sa hun hadde knullet over 100 menn, snakket om eksen sin, og fortalte at hun hadde hatt klamydia... og så avviste hun MEG... Skrulle as! Anonymous poster hash: b3f3e...068 13
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #12 Skrevet 18. oktober 2013 Ha ha, traff en liknende fyr, bare at vi møttes på bar. Han hadde oppgitt normal kroppsstørrelse, men hadde en gigantisk mage. Da jeg hater å avvise folk, prøvde jeg å kvitte meg med ham ved å drikke meg kjempefull, fortelle masse idiotiske fylkehistorier, påstod at jeg hadde hatt sex med over 100 menn, snakket masse om eksen min, og fortalte en oppdiktet historie om at jeg hadde hatt chlamydia. Ingenting skremte ham vekk så jeg ble nødt til å avvise ham selv neste dag likevel.. Hahaha! Fantastisk! Anonymous poster hash: 6da5d...e4a 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #13 Skrevet 18. oktober 2013 Husker en som jeg ikke hadde meldt med så lenge. Han ville møtes fort og siden jeg ikke hadde noe å gjøre en kveld så møtte jeg han i byen for å ta et glass vin. (Jeg har seriøst vært på date med ‹‹Sheldon Cooper›› og det gikk fint selv om det ikke ble noe mer, så jeg tenkte hvor ille kan det gå liksom... ) Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Han begynne å spørre seriøst om hva som kom først av høna og egget og ville ikke la temaet ligge. Det tok meg tyve minutter og tømme drinken og komme meg vekk fra det kjipeste jobbintervjuet jeg noen gang har vært på. Senere har jeg sett han da han prøvde å melde seg på det programmet på TV3 der det var en jente som skulle finne seg noen å gifte seg med, samt intervjuer i forbindelse med at han har drevet et av landet mest useriøse firmaer. Grusom fyr... Anonymous poster hash: 31b31...d79 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #14 Skrevet 18. oktober 2013 Når jeg fikk ett bilde av personen jeg hadde snakket med en bitteliten stund, så viste det seg at det var min lillesøster.. Anonymous poster hash: 020e6...903 7
hjertesukka Skrevet 18. oktober 2013 #15 Skrevet 18. oktober 2013 Haha, rundt Stokkavannet har jeg også vært med en date en gang i tiden. Han gikk to meter foran meg og svarte bare med enstavelsesord når jeg prøvde å få i gang en liten samtale. Tilslutt ga jeg opp. Han prustet og peste slik at jeg tror neppe han heller var særlig sporty. 2
Gjest Wilhelmine Skrevet 18. oktober 2013 #16 Skrevet 18. oktober 2013 Fikk melding fra en Kosemose52 (ja, det er fabrikkert, men samme stil), som bare IKKE har skjønt at når man sender noen melding, så venter man på svar, og får man ikke svar så er kanskje ikke den andre interessert. Hvis man da ser bort fra det åpenbare faktum at vedkommende var mer enn 20 år eldre enn hva jeg hadde opptitt som maksalder. Jeg får fem-seks meldinger, type en hver dag. Jeg var totalt uinteressert, og svarte ikke. "Hei! Lyst til å bli kjent?" "Hei igjen. Du var søt" "Hvordan går det?" "Fint bilde" "Hvorfor svarer du meg ikke? :(" " :grine: :grine: Hvorpå han topper det hele med å sende meg et bilde av seg selv i bare badebuksa. Dette var min første uke som nettdater, jeg fikk sånn ca panikk og tenke "hjeeelp, det er bare sprø fyrer her", og tok en ukes pause eller så. Glad jeg ga det en ny sjanse, for det har gått bedre etterpå altså. Selv om jeg blir irritert over gamliser som glatt overser min "øvre grense" på 30 år. "Alder er bare et tall", "Ser vi har aldersforskjell, men det er ikke noe problem for meg", "tar du utfordringen med en eldre mann". Det er åpenbart et problem for meg, siden jeg har satt den grensa.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #17 Skrevet 18. oktober 2013 Det må være han jeg møtte over et glass vin, som fortalte meg i et romantisk tonefall at han selvsagt håpte eksdama ville ta ham tilbake snart, men hvis ikke hun tok til fornuft så kunne det jo være koselig om det ble oss to.. Vel, det var ikke sjans i havet at det kom til å bli oss etter den informasjonen, og det demonstrerte jeg i praksis ved å hive i meg resten av vinen i én slurk og spankulere derfra uten et ord! Anonymous poster hash: 71d0b...6a9 4
Nimis Skrevet 18. oktober 2013 #18 Skrevet 18. oktober 2013 Gud bedre, jeg har en haug av historier! Får vel kanskje klare seg med topp 3: -Dette er faktisk ikke min egen historie, men min venninnes. Hun hadde snakket med en topp fyr over en periode og de hadde avtalt å møtes. Hun er fyldig og et sted i samtalen hadde de fått bragt det på bane og han likte damer med litt ekstra. Dagen kom da de skulle møtes, og han ringer på og hun åpner spent døren. Hun ser rett fremover, men nei. Så ser hun nedover og da ser hun en bitteliten mann med ett ben. De ser på hverandre en stund, hvorpå han sier: "Du kunne jo sagt du var så tykk" også gikk han. Vi ler godt av den historien den dag i dag, for er v el ett og annet han med fordel kunne kosta på seg å nevne selv. -Jeg hadde snakket med en tilsynelatende topp fyr en stund. Han bodde langt unna, så vi brukte god tid til å bli kjent. Han var en skikkelig smarting og jeg lot meg imponere av hans intellekt. Men en dag kom denne meldingen dumpende: "De siste par årene har jeg blitt mer og mer populær blandt jenter. Det er nesten så jeg merker forbedring fra uke til uke. De siste jentene jeg har vært med har sagt at jeg er en veldig god elsker. Det måtte jeg høre flere ganger før jeg begynte å tro på det. Selvtillit er visst noe som tar tid å bygge opp. Jeg er fra naturens side utstyrt med en stor penis og ellers det som trengs, men først de siste årene har jeg begynt å akseptere at "ja, dette gir jeg meg selv lov til å være god på". Dealbreaker for meg det der hvertfall. -Nestemann hadde jeg snakket med på nett over en periode og vi bestemte oss for å ta en kaffe og en matbit i hovedstaden. Praten gikk egentlig greit, han var en helt ok mann men fant fort ut han ikke var min type. Under daten prøvde han til stadigheter å imponere. Midt i daten, skulle han besøke toalettet. "båsen" vi satt i, var adskilt av en om lag 120 m høy veggskiller som han bestemte seg for å hopp over på vei tilbake fra toalettet, det endte med bena oppå bordet, velte tallerken, mat på buksa og veltet kaffekoppen så det var kaffe utover alt. Han var rimelig flau etterpå og ja jeg var ikke spesielt imponert og det ble med den ene daten. 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #19 Skrevet 18. oktober 2013 Gud bedre, jeg har en haug av historier! Får vel kanskje klare seg med topp 3: -Dette er faktisk ikke min egen historie, men min venninnes. Hun hadde snakket med en topp fyr over en periode og de hadde avtalt å møtes. Hun er fyldig og et sted i samtalen hadde de fått bragt det på bane og han likte damer med litt ekstra. Dagen kom da de skulle møtes, og han ringer på og hun åpner spent døren. Hun ser rett fremover, men nei. Så ser hun nedover og da ser hun en bitteliten mann med ett ben. De ser på hverandre en stund, hvorpå han sier: "Du kunne jo sagt du var så tykk" også gikk han. Vi ler godt av den historien den dag i dag, for er v el ett og annet han med fordel kunne kosta på seg å nevne selv. -Jeg hadde snakket med en tilsynelatende topp fyr en stund. Han bodde langt unna, så vi brukte god tid til å bli kjent. Han var en skikkelig smarting og jeg lot meg imponere av hans intellekt. Men en dag kom denne meldingen dumpende: "De siste par årene har jeg blitt mer og mer populær blandt jenter. Det er nesten så jeg merker forbedring fra uke til uke. De siste jentene jeg har vært med har sagt at jeg er en veldig god elsker. Det måtte jeg høre flere ganger før jeg begynte å tro på det. Selvtillit er visst noe som tar tid å bygge opp. Jeg er fra naturens side utstyrt med en stor penis og ellers det som trengs, men først de siste årene har jeg begynt å akseptere at "ja, dette gir jeg meg selv lov til å være god på". Dealbreaker for meg det der hvertfall. -Nestemann hadde jeg snakket med på nett over en periode og vi bestemte oss for å ta en kaffe og en matbit i hovedstaden. Praten gikk egentlig greit, han var en helt ok mann men fant fort ut han ikke var min type. Under daten prøvde han til stadigheter å imponere. Midt i daten, skulle han besøke toalettet. "båsen" vi satt i, var adskilt av en om lag 120 m høy veggskiller som han bestemte seg for å hopp over på vei tilbake fra toalettet, det endte med bena oppå bordet, velte tallerken, mat på buksa og veltet kaffekoppen så det var kaffe utover alt. Han var rimelig flau etterpå og ja jeg var ikke spesielt imponert og det ble med den ene daten. Wow! Må jo ha vært svært imponerende å se ham hoppe over en 120 m høy vegg da! Burde bli med i OL hopping.Anonymous poster hash: efb1b...45a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #20 Skrevet 18. oktober 2013 Wow! Må jo ha vært svært imponerende å se ham hoppe over en 120 m høy vegg da! Burde bli med i OL hopping.Anonymous poster hash: efb1b...45a Kanskje det skulle være 120 Cm Anonymous poster hash: 4e50f...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå