AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 I morges, bår jeg tørket meg etter et dobesøk, så jeg at det var litt rødt, friskt blod på papiret. Jeg tenkte at jaja, da er det vel mensen da. Men det merkelige er at det har ikke vært noe mer blod... syklusen min er veldig ustabil, men mensen burde vært rett rundt hjørnet. hva kan dette bety? Nå har jeg kun klar utflod. har i det siste vært frysen og trøtt, men ikke ømme bryst eller andre tegn.Anonymous poster hash: cf441...fb5
Bestee Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 I morges, bår jeg tørket meg etter et dobesøk, så jeg at det var litt rødt, friskt blod på papiret. Jeg tenkte at jaja, da er det vel mensen da. Men det merkelige er at det har ikke vært noe mer blod... syklusen min er veldig ustabil, men mensen burde vært rett rundt hjørnet. hva kan dette bety? Nå har jeg kun klar utflod. har i det siste vært frysen og trøtt, men ikke ømme bryst eller andre tegn.Anonymous poster hash: cf441...fb5 Hvis det er på tide med mens snart kan du jo ta en test.
jente*25 Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Ts her. utfra når jeg mener jeg hadde eggløsning, skal mensen komme den 21.okt. altså om 3 dager. Kan det allikevel være en festeblødning?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Ts her. utfra når jeg mener jeg hadde eggløsning, skal mensen komme den 21.okt. altså om 3 dager. Kan det allikevel være en festeblødning? ja Anonymous poster hash: 0c584...3fc
Bestee Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Det kan det, eller annen hormonell blødning. Jeg blødde bittelitt et par dager etter ikm forrige gang jeg var gravid. Gikk helt fint med babyen!
jente*25 Skrevet 19. oktober 2013 #10 Skrevet 19. oktober 2013 Liten oppdatering: Har ikke blødd noe mer siden i går, bortsett fra i morges. Når jeg var på do da så jeg at det var en stripe rødt blod i toalettskålen etter jeg hadde tisset. Friskt blod. men det ble med dette, har ikke kommet noe mer... Tok en test nå i ettermiddag, den var negativ. jeg skjønner ingenting av dette jeg...
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Har du fått mensen nå da? Anonymous poster hash: 8f542...943
jente*25 Skrevet 21. oktober 2013 #12 Skrevet 21. oktober 2013 Nei, har ennå ikke fått mensen.. etter mine utregninger burde den kommet i dag, men som nevnt har jeg så ustabile sykluser at det er vanskelig å si nøyaktig når den kan ventes. eneste jeg er sikker på er at jeg hadde tydelige tegn på eggløsning den 7.okt. tok en ny test i går ettermiddag, den var også negativ.
jente*25 Skrevet 23. oktober 2013 #14 Skrevet 23. oktober 2013 Nei, har ikke testet på morgenen. tok enda en test i går ettermiddag, den var også negativ... men mensen har ikke kommet og jeg har konstante murringer/ubehag. Husker sist jeg var gravid ble ikke testen positiv før 19 dager etter el, selv da var den svak. Men dette er 7 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå