AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Hva koster den? Hvor lenge har du hatt den? Hva er bra med den? Hva er ikke bra med den? Hva bruker du den til? Hvilke apper har du? Om du skal kjøpe ny snart, hvilken vil det bli? Anonymous poster hash: 84411...d28
Gjest Peanut Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 iPhone 5, 16 gb. Med Telenor Komplett M+ 1. Står noe om pris her: http://www.eplehuset.no/iphone.aspx 2. Siden i fjor høst. ^^, 3. Etter å ha hatt Android i 10 år ca, er alt unntatt det som står nedenfor, bedre. 4. Hvis man bruker den hele tiden en hel dag, må man lade den opp til kvelden. Kan man gå uten mobil, kan den gå ca. 4 dager uten å lades opp. 5. Jeg bruker mobilen min som en slags minipc/ kamera. Apper: Camera360, Movie360, HelloCamera, Loco Cam, DMD, UCameraPlus, BluxPro, BrushFX, Multi-Lens, Zitrr Camera, Moldiv, Gif Camera, Camera- Fotolr, Camera FX+, BeautyPlus, HiddenCam, PhotoMarkr, FontCandy, App in the Air, AirPort, SAS, 1881, been, Currency, Universalgeni Dr, NYC Way, NYC Subway, NSB, Nearby, Nearby USA, Glympse, iVoice, Voice Translator, iTunes U, Wikipanion, 3D Classic Litterature Collection, iMore, Wikiweb, FRCP, Calc HD, Calculator, 11C SciCalc, Formler, VLC, LINE Tools, Cloud-Guide, IOS 7 Guide, PDF Reader, Scanner Mini, TinyScan, HP ePrint, HelloSign, BankID, LINE Brush, Hormonsjekk, DogWhistler, YoWindow, yr, LinkedIn, Skype, Foap, Rando, MPme, RadiON, TuneIn Radio, iMusic, openRadio, Shazam, SoundCloud, Osloby, b-london MG, Museums UK, ARART, FDL London, Sudoku , 250+ Solitaires, Take It Easy, Blocks, Newseum, Aftonbladet, VirusBarrier, Lookout, 360 Security, Battery.
Medlem Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Apple iPhone 4, 8GB. Med Netcom 3000L Hva koster den? Vet ikke. Arbeidsgiver betalte. Hvor lenge har du hatt den? Siden desember 2010 Hva er bra med den? Liten, masse funksjoner og godt brukergrensesnitt Hva er ikke bra med den? Treg, dårlig batterikapasitet og utdatert Hva bruker du den til? Hvilke apper har du? I grunn alt. Telefon, sms, e-post, fildeling, sosiale medier, musikk, nettaviser, busstider, reisebestillinger, m.m. Om du skal kjøpe ny snart, hvilken vil det bli? Apple iPhone 5S, så snart den blir tilgjengelig Endret 18. oktober 2013 av Medlem
Gjest Belle âme Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Sony xperia Z1 5000-7000 kr + 1 måned Alt(Spesielt batteriet og at den e vanntett og pen) Hmm lite men laderen er kort Eg bruker den til ringing, sms, facebook, insta, twitter, spilling, ta bilder osv. Har 27 apper. Neste SKAL bli iphone, har sagt det 3 ganger no men det blir det aldri
lillebethi Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Love: Hei! Vet du hvordan man slettet søkeloggen/historikken i email app/programmet som fulgte med mobilen? Der man skriver inn et ord og så søker den opp i alle mailene man har, istedenfor å gå igjennom hele mailen sin. Om du skjønner hva jeg mener? Har xperia selv, men finner det ikke ut
Gjest Belle âme Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Love: Hei! Vet du hvordan man slettet søkeloggen/historikken i email app/programmet som fulgte med mobilen? Der man skriver inn et ord og så søker den opp i alle mailene man har, istedenfor å gå igjennom hele mailen sin. Om du skjønner hva jeg mener? Har xperia selv, men finner det ikke ut Hei! Nei veit ikkje, har ikkje så masse peiling med sånt
Vorin Skrevet 21. oktober 2013 #7 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Har Sony Xperia Z. Kostet meg 5000. Har hatt den siden mars. Er veldig fornøyd med den nesten alt på den, eneste minuset er batteriet, men når man bruker den så mye som jeg gjør så holder den nesten en hel dag. Apper jeg bruker mest er facebook messenger, Candy Crush, Settlers, Google mail, Google calendar, Outlook, Instagram, Twitter, Snapchat, Accupedo, Dropbox, Wikipedia. Er vel noen til. Skal nok ikke kjøpe ny snart Endret 21. oktober 2013 av Vorin
Lech Skrevet 21. oktober 2013 #8 Skrevet 21. oktober 2013 Samsung Galaxy S3 Hva koster den? Veit ikke, var en gave. Noen tusen. Hvor lenge har du hatt den? 10mnd. Hva er bra med den? Den er kjapp, tar OK bilder, fin å se på, stor, og veldig enkel. Hva er ikke bra med den? Den er veldig glatt, så uten deksel mister jeg den fort pga størrelsen. Batteriet tømmes fort om mobilen brukes til noe. Hva bruker du den til? Hvilke apper har du? Ringing, SMS, og til å sjekke forum og facebook. Har Candy Crush og Quiz-kampen som jeg bruker av spill, ellers har jeg en del andre apper (Hundehjelpen, "Army knife", Skritteller osv. Om du skal kjøpe ny snart, hvilken vil det bli? Har ikke planer om det men hvis jeg skulle ødelagt denne nå ville jeg nok kjøpt SG 4.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #9 Skrevet 21. oktober 2013 Samsung galaxy s2 Hva koster den? Tror jeg betalte rundt 3300 da jeg kjøpte den. Hvor lenge har du hatt den? Litt over 2 år. Hva er bra med den? Akkurat nå? Absolutt ingenting. Men før så likte jeg alt med den Hva er ikke bra med den? Nå er det hele mobilen. Slår seg av selv om det er over 50% med strøm igjen, siden den innbiller seg at den er tom for strøm. Hva bruker du den til? Hvilke apper har du? Bruker den til å sende sms, ringe, facebook, ta bilder, osv. Om du skal kjøpe ny snart, hvilken vil det bli? Samsung galaxy s4 ! Anonymous poster hash: 11359...3d0
Sirah Skrevet 21. oktober 2013 #10 Skrevet 21. oktober 2013 Samsung Galaxy S3 Hva koster den? Jeg betalte 3200kr uten binding. Hvor lenge har du hatt den? 2-3 mnd Hva er bra med den? God skjerm, men det er vel det eneste gode jeg har å si om den. Hva er ikke bra med den? Batteriet er fantastisk dårlig. Min gamle iphone levde tre ganger så lenge mellom hver lading. Jeg liker den kort og greit fryktelig dårlig. Hva bruker du den til? Hvilke apper har du? Ringe, sms, facebook ect. Bruker Facebook, Snapchat, Instagram. Om du skal kjøpe ny snart, hvilken vil det bli? IPHONE!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #11 Skrevet 21. oktober 2013 Hva koster den? Hvor lenge har du hatt den? Hva er bra med den? Hva er ikke bra med den? Hva bruker du den til? Hvilke apper har du? Om du skal kjøpe ny snart, hvilken vil det bli? Anonymous poster hash: 84411...d28 HTS one s. Husker ikke prisen, kjøpte den for 1 1/2 år siden. Liker det meste på den, men kameraet kunne nok vært bedre. Det som er bra med den er jo at den fungerer både til Internett, mms, kamera ++ Kameraet kunne vært bedre. Ingen fotoselskap på nett som godkjenner bildene dens til bruk i album. Bruker den til å surfe, sende mms, sms, ringe. Ringdroid, InstaWthr, NSB, Out of milk, Yatse, Knerten, Magic Tetris Free, Middagsplanleggeren fra Rema 1000, Teeter, SoundHound, ShapeUp Club, Ruter Reise, Qr Barcode Scanner, Wordfeud, Førstehjelpsviseren. Neste gang jeg kjøper ny mobil, så blir det også en smartphone. Konkret type vet jeg ikke. Anonymous poster hash: dd525...a21
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #12 Skrevet 21. oktober 2013 HTS one s. Husker ikke prisen, kjøpte den for 1 1/2 år siden. Liker det meste på den, men kameraet kunne nok vært bedre. Det som er bra med den er jo at den fungerer både til Internett, mms, kamera ++ Kameraet kunne vært bedre. Ingen fotoselskap på nett som godkjenner bildene dens til bruk i album. Bruker den til å surfe, sende mms, sms, ringe. Ringdroid, InstaWthr, NSB, Out of milk, Yatse, Knerten, Magic Tetris Free, Middagsplanleggeren fra Rema 1000, Teeter, SoundHound, ShapeUp Club, Ruter Reise, Qr Barcode Scanner, Wordfeud, Førstehjelpsviseren. Neste gang jeg kjøper ny mobil, så blir det også en smartphone. Konkret type vet jeg ikke. Anonymous poster hash: dd525...a21 HTC mener jeg. Anonymous poster hash: dd525...a21
Gjest Tirkes Skrevet 21. oktober 2013 #13 Skrevet 21. oktober 2013 Hva koster den? Hvor lenge har du hatt den? Hva er bra med den? Hva er ikke bra med den? Hva bruker du den til? Hvilke apper har du? Om du skal kjøpe ny snart, hvilken vil det bli? Anonymous poster hash: 84411...d28 Samsungs Galaxy S4. Har hatt den siden juli. Jeg liker størrelsen, at den er rask og responsiv, at jeg kan installere egne OS om jeg ønsker det. Jeg synes kameraet er bra og liker integrering med google sine produkter og nettsider. Det som ikke er bra med den er at den drar mye mer batterier enn telefoner jeg har hatt før, mye pga stor skjerm. Men jeg venner meg til å skru av enkelte apps i blant, har billader og vurderer å kjøpe en ladeplate som den kan ligge på i stua. Jeg bruker den mye til skype (tekstbasert) med venner i hele Europa, tar bilder, sender meldinger og ringer. Den fungerer også som mini-nettbrett uansett hvor jeg er, så jeg surfer ganske mye. Jeg har veldig mange apper. Bankapper, økonomiapper, treningsapper, spill, skype, facebook osv osv. Jeg skal ikke kjøpe ny, men om jeg hadde hatt planer om det, så hadde jeg vurdert Samsung Note 3.
Cata Skrevet 21. oktober 2013 #14 Skrevet 21. oktober 2013 1. Hva koster den? 2. Hvor lenge har du hatt den? 3. Hva er bra med den? 4. Hva er ikke bra med den? 5. Hva bruker du den til? Hvilke apper har du? 6. Om du skal kjøpe ny snart, hvilken vil det bli? Anonymous poster hash: 84411...d28 1. Husker ikke. Var drøye 2000, men med abonnementsfornyelse så det sier ikke så mye. 2. Litt over 3 år 3. Den fungerer, og har overkommelig skjermstørrelse. Dessuten har den ikke mistet mye batterikapasitet siden den var ny. 4. Den ble noe tregere etter siste OS oppdatering. 5. Ca. alt. Ringer, tekster, spiller musikk når jeg er på reise, er fotoapparat og GPS i bilen. Har stort sett reiserelaterte apper, noen sosiale media og en del spill. 6. Vurderer iPhone 5s. Frykter at det blir den siste "skikkelige" mobilen som kommer med noenlunde moderat skjermstørrelse. Alle blir jo bare større og større.
handballspiller Skrevet 27. oktober 2013 #15 Skrevet 27. oktober 2013 Iphone 5 32GB Hva koster den? ca 5000 Hvor lenge har du hatt den? 1 år snart Hva er bra med den? Jeg er veldig fornøyd med alt! Hva er ikke bra med den? batteritiden, men det kan ha noe å gjøre med hvor mye jeg bruker den! Hva bruker du den til? Hvilke apper har du? Jeg bruker den til å ringe, sende meldinger, som en pc, spille, høre musikk osv. Om du skal kjøpe ny snart, hvilken vil det bli? Jeg har ingen planer om å kjøpe en ny akkurat nå, men hadde jeg skulle gjort det hadde jeg kjøpt en iphone 5S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå