Gå til innhold

Treningssko til både tredemølle og styrketrening?

Anbefalte innlegg

Gjest blondiie
Skrevet

Hei, jeg tenker det er på tide for meg å få nye treningssko ettersom jeg har fått en del mer erfaring med treningssko. De jeg bruker nå kjøpte jeg bare, så naiv som jeg var, helt tilfeldig uten å tenke noe mer på om de var til jogging eller tursko for den slags skyld.

Nå vet jeg såpass at det er slik at man bør ha noen for å jogge i, og noen for å trene styrke med (baseløft osv).

Jeg trener ikke mer enn 2 ganger i uken, og da pleier jeg å løpe i 30 min og gjøre styrke i 30 min, så da er det veldig upraktisk å måtte ta med seg to par sko på trening!

Så jeg lurer på om noen vet om noen sko som er bra til begge deler? Har vurdert å kjøpe Nike Free 5+, men vet ikke helt hvordan det blir med styrketreningen? :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg personlig har sko beregnet på løping som jeg trener styrke med, noe som egentlig er litt teit, siden sålene er litt vel dempa/tjukke når jeg f.eks. skal ta markløft (skal vel helst tas i flate sko eller i sokkene).

Jeg ville ha valgt sko som tåler løping, men ikke nødvendigvis med kjempedemping. Så får du heller kippe av deg skoene dersom du skal løfte tungt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...