LineG Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Noen som har noen peiling på forskjellige klasser som LC, LB osv som finnes? og hva de er?
Stormborn Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Det sier litt om vanskelighetsgraden... LD er det letteste, men det er vel tatt bort nå. Så LC, LB og LA før det går over i MB og MA. Også videre opp i Grand Prix og sånt! Hvis du vil vite hva de er kan du bare søke på dressurprogram LA feks Det samme gjelder sprang, her er det inndelt på samme måte og der er det i ponniklasser også oppdelt i kategorier etter hvor høy ponnien er LB for Kat. 3 ponnier er ikke det samme som for Kat. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Snakker du om sprang, dressur eller kjøring? Og hva mener du med "hva de er"? Dressurprogram for kjøring og dressurriding finner du på www.rytter.no. Anonymous poster hash: 33f90...f5f
Stormborn Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg er forresten ikke sikker på om de bruker betegnelsen LA osv. i sprang lenger?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg er forresten ikke sikker på om de bruker betegnelsen LA osv. i sprang lenger? Jeg tror det, men er ikke sikker. Betegnelsene blir i alle fall brukt i dressur og kjøring. Anonymous poster hash: 33f90...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå