AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Har gått i fella, etter mye om og men har jeg blitt dømt til 2 år og 7 måneders fengsel av høyesterett, og lurer på om noen vet hvordan det er der inne? Vil ikke høre meningen til dere som tror det er luksus, stas og hotell, fordi det tror jeg nemlig ikke på. er det fellesdusj der? er maten så god som man skal ha det til? Og jeg er heller ingen storskurk, falt bare for fristelsen for raske penger. God helg!:-) Anonymous poster hash: 4a773...993
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Har gått i fella, etter mye om og men har jeg blitt dømt til 2 år og 7 måneders fengsel av høyesterett, og lurer på om noen vet hvordan det er der inne? Vil ikke høre meningen til dere som tror det er luksus, stas og hotell, fordi det tror jeg nemlig ikke på. er det fellesdusj der? er maten så god som man skal ha det til? Og jeg er heller ingen storskurk, falt bare for fristelsen for raske penger. God helg!:-) Anonymous poster hash: 4a773...993 2 år og 7 mnd, det var lenge, hvor mye tok du da? Anonymous poster hash: 3c9a9...4f9
Gjest Eurodice Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Har gått i fella, etter mye om og men har jeg blitt dømt til 2 år og 7 måneders fengsel av høyesterett, og lurer på om noen vet hvordan det er der inne? Vil ikke høre meningen til dere som tror det er luksus, stas og hotell, fordi det tror jeg nemlig ikke på. er det fellesdusj der? er maten så god som man skal ha det til? Og jeg er heller ingen storskurk, falt bare for fristelsen for raske penger. God helg!:-) Anonymous poster hash: 4a773...993 I noen fengsler er det fellesdusjer, dvs. med adskilte båser. I andre fengsler er det dusjrom og toalett på cellen. Maten er vel alminnelig god alle steder, tenker jeg. Du får google hjemmesidene til det fengselet du skal til og finne ut hvordan det er der.
Gjest thomas80 Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 2 år og 7 mnd, det var lenge, hvor mye tok du da? Anonymous poster hash: 3c9a9...4f9 har ingen eksakte tall, men var en stor sum
Gjest thomas80 Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) I noen fengsler er det fellesdusjer, dvs. med adskilte båser. I andre fengsler er det dusjrom og toalett på cellen. Maten er vel alminnelig god alle steder, tenker jeg. Du får google hjemmesidene til det fengselet du skal til og finne ut hvordan det er der. ah takk, flott! fant ut at det er fellesdusj dit jeg skal...... Endret 18. oktober 2013 av thomas80
Lagbugdc Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 ah takk, flott! fant ut at det er fellesdusj dit jeg skal...... Ikkje mist såpa, sier jeg bare. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Ikkje mist såpa, sier jeg bare. hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 4a773...993
Gjest Arch Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/fengselsbetjent-doemt-til-fengsel/10152607/ Er det du?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/fengselsbetjent-doemt-til-fengsel/10152607/ Er det du? Hadde det vore han så hadde han vel visst korelis det var i fengelet? hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 4a773...993 då kan du få noko opp i ræva...
Gjest thomas80 Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Hadde det vore han så hadde han vel visst korelis det var i fengelet? då kan du få noko opp i ræva... HAAHA, håper ikke det skjer der inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå