Gå til innhold

Rafting - noen anbefalinger?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest -kebolle

Jeg og mannen har lyst til å få med oss en del venner og rafte i sommer!

Ingen av oss har raftet før, men har lyst på litt eventyr, gjerne kombinert med andre aktiviteter. Slik at det blir en aktivitetsferie.

Jeg har sett på en del nettsider til rafting (mm)-arrangører, og lurer på om noen har erfaring med noen av disse?

Som Voss, Jølster, Dagali, og disse stedene langs Sjoa (et sted i Heidal og ett i Otta i hvert fall).. Og andre steder, tok bare fra hukommelsen nå..

Har så lyst! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

På Oppdal har de et firma som heter Opplev Oppdal. De driver med rafting og mange andre opplevelser. Virkelig verdt å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NoName (ikke innlogget)

Hei !

I fjor sommer var jeg og hele avdelingen på jobben på rafting tur.

Vi var i Sjoa og hadde Villmarken Kaller AS (www.villmarken-kaller.no) som arrangør.

Jeg har ingen verdenes ting å utsette på noe som helst fra den turen der. Bortsett fra at jeg kunne holdt meg unna de siste drinkene på lørdagskveld.

Vårt opplegg der: Fredag: Innlosjering.

Lørdag: Frokost, finne utstyr, komme seg i bussen og kjøre avgården. Liten opplæring også bar det ut. Vi skulle RAFTE !!

Veldig bra tur, litt liten vannstand men vi var der i august så kanskje ikke så rart. Kveld, grilling og på fylle. Dem har jo bar der :o

Søndag: Frokost, utlevering av utstyr og inn i bussen igjen. Vi skulle på JUV VANDRING !!

Flott tur, en utrolig natur og mye kos og moro.

Jeg har kjempe lyst til å dra dit igjen i år, men vet ikke helt om jeg får det til. Dem som driver stedet er kjempe hyggelige, fulle av liv og ganske så seriøse. Har gjort dette en stund og er veldig gode på det dem driver med...

Send meg en PM hvis du lurer på no ..

Hilsen NoName !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest -kebolle

Hei! Det blir Jølster på oss i sommer - de virka veldig hyggelige og personlige på tlf, og Jølstra som raftingelv virker aldeles fremragende! Dessuten har vi fått anbefalt det fra noen som har vært der. MEN - jeg er sikker på at det hadde blitt bra omtrent uansett hvor man hadde dratt da...

-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har akkurat bestilt raftehelg i Sjoa, på Heidal rafting. Aldri vært der før, men virker som veldig hyggelige mennesker som jobber der ihvertfall :-)

www.heidalrafting.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...