AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Sjekker jeg opp sjefen min? Diskret da vel og merke:) Anonymous poster hash: 7e751...833
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Help a woman out Anonymous poster hash: 7e751...833
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Ta initiativ til en ny lønnsforhandling, på grunnlag av noen nye kreative tjenester du ønsker å innføre. Anonymous poster hash: 4b437...567
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Ta initiativ til en ny lønnsforhandling, på grunnlag av noen nye kreative tjenester du ønsker å innføre. Anonymous poster hash: 4b437...567 Ts HAHA Genialt Er dessverre ikke så vågal, men skulle ønske jeg var! Anonymous poster hash: 7e751...833
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Du må fortelle litt om sjefen din. Hvordan han er som person. I tillegg bør du fortelle hva din rolle i bedriften er og om deg selv, hvordan du er som person. Det er lite hjelp i at folk forteller deg hvordan de ville ha gjort det, siden man da tar utgangspunkt i seg selv, sin egen sjef og rollefordelingen derfra.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Du må fortelle litt om sjefen din. Hvordan han er som person. I tillegg bør du fortelle hva din rolle i bedriften er og om deg selv, hvordan du er som person. Det er lite hjelp i at folk forteller deg hvordan de ville ha gjort det, siden man da tar utgangspunkt i seg selv, sin egen sjef og rollefordelingen derfra. Godt poeng, vi er begge unge. Altså jeg i midten og han i sent tyveårene. Han virker som han har bena godt plantet ettersom de fleste av oss på arbeidsplassen ikke merker noe spesielt til den hierariske oppbyggningen som er der. Vil være litt forsikt med å utdype, men det er en mellomstor bedrift i en stor bransje, han er på et midlertidig opphold hos oss og er ikke vår daglige sjef men på vikariat. Han er øverste sjef , men jeg jeg har overordnede under jeg i all hovesak forholder meg til. Har ikke rukket å bli veldig godt kjent med han, men samtalene flyter lett, han virker interssert men samtidig på vakt. Jeg forholder meg nøytral og oppfører meg overfor han slik jeg ville gjort for en hvilken som helst annen på arbeidsplassen. Anonymous poster hash: 7e751...833
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 7e751...833
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Menn er ingen homogen gruppe, og det som fungerer på én, kan fungere dårlig på en annen. Det avhenger også av hvordan du er som person; hva dine sterke sider er, hva du klarer å gjennomføre av "sjekketriks" på en naturlig måte, osv. Du må vel bare ta en sjanse og vise ham at du er interessert i å bli kjent, rett og slett. Smil til ham og hold øyekontakten litt lengre enn hva du ville gjort med andre kollegaer, oppsøk hans selskap, ta intiativ til samtale! Og om han virker positiv, kan du jo spørre ham om han vil være med ut og ta en kaffe eller noe slikt f.eks. Anonymous poster hash: 49764...8bd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Menn er ingen homogen gruppe, og det som fungerer på én, kan fungere dårlig på en annen. Det avhenger også av hvordan du er som person; hva dine sterke sider er, hva du klarer å gjennomføre av "sjekketriks" på en naturlig måte, osv. Du må vel bare ta en sjanse og vise ham at du er interessert i å bli kjent, rett og slett. Smil til ham og hold øyekontakten litt lengre enn hva du ville gjort med andre kollegaer, oppsøk hans selskap, ta intiativ til samtale! Og om han virker positiv, kan du jo spørre ham om han vil være med ut og ta en kaffe eller noe slikt f.eks. Anonymous poster hash: 49764...8bd Nei det forstår jeg jo, problemet her er bare det å skille seg ut. Ettersom jeg smiler til alle og konversere med alle på jobb:P Folk forventer liksom en viss atferd av meg, og uten å trå nevnverdig over dette vil jeg gjerne vise at jeg er mer enn bare hyggelig for å være kollegial liksom.. og det er nettopp dette grenselandet jeg føler er litt kinky Anonymous poster hash: 7e751...833
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 dytter Anonymous poster hash: 7e751...833
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 Sitt deg forsiden av han på neste lønningspils og ta det derfra. Anonymous poster hash: 4b437...567
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #12 Skrevet 18. oktober 2013 Sitt deg forsiden av han på neste lønningspils og ta det derfra. Anonymous poster hash: 4b437...567 Hva tenker du helt spesifikt? Vi har ikke tradisjon for lønningspils, men har vel julebord snart:) Anonymous poster hash: 7e751...833
Gjest Gresshoppesang Skrevet 19. oktober 2013 #13 Skrevet 19. oktober 2013 Å legge an på sjefen er som oftest ikke noe sjakktrekk. På julebordet er det i alle fall ikke noe sjakktrekk. Du sier han virker interessert, men på vakt. Hva mener du med dette? Dessuten har han sjefsrollen midlertidig. Hvorfor ikke ta saken når han ikke lenger er sjefen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå