Gjest diingo Skrevet 18. oktober 2013 #1 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er det noen som har vært på shopping i Gdansk (polen)? Alle sier det er så ufattelig billig der, men hvor billig er det egentlig? Jeg var i Latvia for 2 år siden og der var det helt greit billigere (genser til 80 kr), men er det egentlig så mye billigere i Gdansk? Har hørt at London også ikke er så gale faktisk. Hva sier dere? Shoppingerfaring i billige land? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Del Skrevet 18. oktober 2013 Primark i London er grisebillig, fant tøffe gensere ned i 30 kr pr stk, jeans 60 kr, jeans-jakke 100 kr, øredobber 20 kr, solbriller 30 kr osv. Slike lave priser hele veien. Dyreste jeg fant var ei dressjakke til 300 kr Skal selv til Polen snart og kaster meg på spm ditt. Anonymous poster hash: cb775...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 18. oktober 2013 #3 Del Skrevet 18. oktober 2013 Reiser til Gdansk neste uke, Håper på noen gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Del Skrevet 18. oktober 2013 Reiser til Gdansk neste uke, Håper på noen gode tips. Hvilken dag? Anonymous poster hash: cb775...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Del Skrevet 18. oktober 2013 J Anonymous poster hash: 7a9bf...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #6 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg synes klærne var veldig kjerringaktige. Anonymous poster hash: 7a9bf...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fralle Skrevet 18. oktober 2013 #7 Del Skrevet 18. oktober 2013 Anbefaler Galeria Baltycka Masse butikker og spisesteder. http://galeriabaltycka.pl/en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. oktober 2013 #8 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg handlet vel rundt 15 nye plagg der, spiste på de fineste/dyreste restauranten der - var der i 3 dager (tror jeg) og brukte vel 3000kr i lommepenger. Jeg synes absolutt det var billig der. Var et stort kjøpesenter utenfor selve sentrum. Husker ikke hva det het akkurat nå, men vi tok trikken i 10-15 min tror jeg. Det som var i sentrum var litt sånn plastic fantastic. hvertfall når det gjald sko. Dette er vel 2 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. oktober 2013 #9 Del Skrevet 18. oktober 2013 Galleria Baltica var det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 19. oktober 2013 #10 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hvilken dag? Anonymous poster hash: cb775...6ba Torsdag til søndag, Skal bo i Sopot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #11 Del Skrevet 19. oktober 2013 Torsdag til søndag, Skal bo i Sopot. Hvis du skal bo i Sopot, kan du like gjerne dra til Klif i Gdynia. Anonymous poster hash: 2b997...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 19. oktober 2013 #12 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hvis du skal bo i Sopot, kan du like gjerne dra til Klif i Gdynia. Anonymous poster hash: 2b997...baf Takk for tips. Vi skal ha leiebil under oppholdet, så vi kommer oss lett rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #13 Del Skrevet 9. mai 2016 Her finner du en ganske utfyllende shopping-guide til Gdansk http://reisetoppen.com/shopping-gdansk/ Anonymkode: 18b20...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #14 Del Skrevet 9. mai 2016 Kjedemerkene har en ganske lik pris uavhengig land, men dersom du finner noen polske merker er vel prisene ganske lave. Var selv i Gdansk for en måned siden og det var helt greit, ikke noe spesielt tilbud. Anonymkode: abf41...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 9. mai 2016 #15 Del Skrevet 9. mai 2016 Anbefaler Reserved pene og ganske billige klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå