AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 På dette forumet får jeg i snitt nøyaktig to plusser per innlegg, mens på diskusjon.no (og da er jo det et mannsdominert forum) får jeg ca 0,21 plusser per innlegg. Det blir ti ganger mer plussing på meg her inne sammenlignet med hva jeg får på diskusjon.no. Noen teorier om hva det kan skyldes? Anonymous poster hash: bcfde...10c 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Hva er plussing? Grønning eller opping. Tror det var en pluss før i tida. Anonymous poster hash: bcfde...10c
Lea2 Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Åh.. du mener det som heter "positiv tilbakemelding" her på KG? Evt "Like"? Faktisk tror jeg ikke at det er spesielt vanlig å bruke den funksjonen på KG. Jeg visste ikke at den var der en gang før jeg så etter. Jeg tror rett og slett at brukergruppen ikke har for vane å bruke knappen og heller svarer på innlegget enn å klikke på den knappen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 At menn er egoistiske Anonymous poster hash: 6058b...d36 1
Gjest Malanthor Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Evt at det du skriver går mere hjem hos folk her enn der. Altså at den gjennomsnittlige forum bruker på sted X ikke mener det samme som den gjennomsnittlige forum bruker på sted Y. Endret 19. oktober 2013 av Malanthor
Mann 42 Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 På dette forumet får jeg i snitt nøyaktig to plusser per innlegg, mens på diskusjon.no (og da er jo det et mannsdominert forum) får jeg ca 0,21 plusser per innlegg. Det blir ti ganger mer plussing på meg her inne sammenlignet med hva jeg får på diskusjon.no. Noen teorier om hva det kan skyldes? Anonymous poster hash: bcfde...10c Større forum, mer folk, flere som leser innleggene dine. Kanskje. Dette er Norges største diskusjonsforum, har jeg latt meg fortelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå