Gjest Catwoman Skrevet 2. mai 2004 #1 Skrevet 2. mai 2004 ny lek: eks. jeg skriver eple_____leser. Nestemann skal da finne det ordet i midten som passer sammen med begge ordene. I dette tilfellet er det ordet kart som skal stå i midten. fordi da passer det med eplekart og kartleser. Skjønner? Den som klarer oppgaven kommer med ny. Hvis det blir vanskelig går det an å ha prikker eller streker i midten av samme antall som bokstaver i ordet som skal stå der. her er første: Heste____maker
Serenity Skrevet 2. mai 2004 #2 Skrevet 2. mai 2004 Jeg tenker umiddelbart hestesal og salmaker, men det heter vel ridesal? :-?
Lizz Skrevet 2. mai 2004 #5 Skrevet 2. mai 2004 Ok, jeg får prøve: Heste sko - sko maker Tv_______bein
Gjest Catwoman Skrevet 3. mai 2004 #13 Skrevet 3. mai 2004 ok. Kommer med en ny jeg, så kan Lea si om det er riktig eller ikke når hun er på. laste_____ring
Gjest Catwoman Skrevet 3. mai 2004 #15 Skrevet 3. mai 2004 vaniljesukker - sukkertopper neste: kina______stuing
Gjest Lea Skrevet 3. mai 2004 #19 Skrevet 3. mai 2004 kan det være kokebok og bokplate ? Det skulle egentlig være kokesjokolade og sjokoladeplate, men det er helt i orden . *lurer på hva en bokplate er for noe*
Gjest Catwoman Skrevet 3. mai 2004 #20 Skrevet 3. mai 2004 Det skulle egentlig være kokesjokolade og sjokoladeplate, men det er helt i orden . *lurer på hva en bokplate er for noe* aahh.. selvfølgelig. Lurte litt på hva bokplate var selv, men det var det nærmeste jeg kom på noe som passet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå