AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Denne måneden kom mensen ganske sent, men jeg tenkte ikke noe videre over det ettersom jeg hadde tatt p-piller for å utsette den noe ekstra pga ferie. Men nå, siden mensen var over (ca 16-17 dager siden første mensdag), så har det falt ut masse store klumper som har litt forskjellig konsistens og farge, men de er slimete, rød, grå eller "oransje". De varierer fra 4 mm i diameter til 3-4 cm. Den siste kom nå i stad og var 3-4 cm. Hva er dette? Er det pga p-pillene? Tar ikke dem nå, tok bare et par-tre dager for å utsette.. Anonymous poster hash: 97f8e...9a7
Bestee Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Vet mange i hvert fall får slimklumper rundt eggløsning, og det burde jo stemme sånn ca med hvor du er i syklusen nå. Aner ikke hvor store de kan være, men det varierer sikkert fra kvinne til kvinne som med alt annet. El-slim kan være både hvitt, blankt, gult og blodblandet. Det meste er normalt så lenge det ikke klør eller lukter, men hvis det ikke stopper etter noen dager ville jeg vel kanskje vurdert en tur til legen.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Ja, men det har vart siden mensen var over. Falt ut klumper hver dag. Anonymous poster hash: 97f8e...9a7
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 På tide med en tur til legen, tenker jeg.
Bestee Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Ja, men det har vart siden mensen var over. Falt ut klumper hver dag. Anonymous poster hash: 97f8e...9a7 Ah, sorry, det overså jeg visst i hovedinnlegget ditt.. Hadde nok tatt en tur til legen da ja.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Takk for svar. Våknet i natt av ekstreme smerter i magen og er hoven på høyre side av magen i tillegg til at jeg er oppblåst. Er litt bedre nå, men fortsatt hoven så får se om det fortsetter og om det blir aktuelt med lege Anonymous poster hash: 97f8e...9a7
Bestee Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Etter det du opplevde i natt ville dratt på legevakta sporenstreks. Dette kan være underlivsbetennelser av ymse slag. Det forsvinner ikke av seg selv, men blir bare verre frem til du får behandling. Lurt å gjøre noe med det når det fortsatt er håndterbart!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 Har vært hos legen nå og de kunne ikke finne noen årsak til smertene. De antok at det var eggløsning eller en cyste som sprakk. Det siste kan jeg tro på, men eggløsning? Nei, det tror jeg ikke på Anonymous poster hash: 97f8e...9a7
Bestee Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Har hørt at cyster som sprekker kan være svært smertefullt, så det kan jo sikkert stemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå