AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Noen som har vært i Krakow, og som vet hvordan shoppingen er der? Er det billig? Hva er det mest lønnsomt å kjøpe? Hadde blitt veldig glad for tips til butikker etc der man gjøre bra kupp :) Anonymous poster hash: 8caed...429
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Du kjøper sminke. Inglot er merket du skal handle.
Gjest Lille-pus Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Det er veldig lett å finne noe man kan komme til å like i Krakow. - både i de små spesialistbutikkene rundomkring i side- og bakgater, på den ganske store og veldig fine outlet'en en busstur ut fra gamebyen, og på det flashy handlesentret ved jernbanestrasjonen (for å nevne ett av flere).
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg var i Krakow i sommer og er utvalgsmessig var jeg superfornøyd med Galeria Krakowska og Galeria Kazimierz. Disse to kjøpesentrene er fine, store og har en del ulike butikker, men klesmessig falt jeg stort sett for relativt vanlige kjedebutikker. Stilen i Polen er litt annerledes enn her til lands, så det var mye som ikke var helt meg i lokale butikker. Prismessig ble jeg dessverre litt skuffet, shoppemessig var det ikke så mye (sett bort fra billigmerker på "drugstores" og småbutikker, jeg kjøpte en del billige sminkeprodukter fra billigere merker) som var vesentlig billigere enn her hjemme - det var mest aktiviteter (kino på Galeria Kazimierz anbefales), taxi, mat og drikke som skilte seg ut prismessig. Er du opptatt av sminke anbefaler jeg som Gjest Inglot på det sterkeste, jeg har det noen vil kunne kalle veldig mange produkter derfra, og er superfornøyd med det aller aller meste. Øyenskyggene er fantastiske, og det samme er neglelakkene, prisene er superfine og utvalget fantastisk! Ha en fin tur, Krakow er nydelig!! Anonymous poster hash: b33c4...c85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå