Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg skal kjøpe en ny foundation... Har hatt Loreal sin Kashmir nå og forsåvidt vært fornøyd med den, men synes den smuldrer litt og at den kanskje blir litt for dekkende. En annen favoritt har vært Maybelline sin Smooth et eller annet. Denne er super på konsistensen, men sliter med å få en farge som blir fin til meg :( Den apricot beige blir for rosa/aprikos-farga, og den neste for gul :-( Tror jeg blir nødt til å prøve noe nytt... Kan ikke dere bare si deres favoritt og hvorfor dere liker den? :tunge1: That would be very nice :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanebo, fordi den passer meg bra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Cliniques Perfectly real! Det beste jeg har prøvd. Chanel er verst synes jeg. Bruker ikke foundation fra billig-merker, veldig stor forskjell på billig og dyrt.

Skrevet

Estee Lauders Double Wear er den betse jeg har prøvt hittil.

Prøvte nylig Max Factors Color Adapt. Ikke verst den heller.

Skrevet

Shiseido-The Make Up Foundation

Gjest justice ikke innl.
Skrevet

Lancomes Teint Idole er oljefri og sitter som et skudd! Fin for blandingshud. Dekker akkurat passe.

Skrevet

Helt enig! Teint Idole er knall! Har brukt den hele tiden siden jeg oppdaget den! Men har hørt noen stygge rykter om at den skal tas ut av produksjon. Men heldigvis fikk jeg taki den da jeg var på ferie for 2 uker siden.

Gjest La bohéme ikke inlogget
Skrevet

Adaptíve fra Lancome er min nye favoritt-tilpasset blandingshud, medium dekkende og med godt fargeutvalg!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg har ganske tørr hud. Passer disse dere har anbefalt allikevel? :roll:

Gjest Xavia
Skrevet

Når man skal ha foundation, er det vel investerte penger å komme seg unna billig merkene. Selv har jeg brukt ulike foundations fra Lancome de siste årene. Fargeutvalget er glimrende, de passer i hvert fall perfekt til min hud.

Akkurat den siste tiden bruker jeg Teint Idole, den er bare super.

Hvis du klikker her, så ser du en oversikt over Lancome sitt utvalgav foundation.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har tørr hud og bruker Equalizer fra Estée Lauder. Den er kjempefin og sitter godt. Foundation lønner seg å kjøpe på parfymeri. Forskjellen er kjempestor på alle merker jeg har prøvd i hvertfall.

Uansett hva du velger er det vel best med en uten "pudderfinish" for tørr hud.

:)

Gjest Anonymous
Skrevet

sHISEIDO tHE Make up er knallbra! Har dessuten nettopp prøvd Clarins True Radiance og den er også meget bra! Dekker uten å se sminket ut.

Skrevet

Jeg bruker en fra Biotherm som er beregna for tørr hud.

Glassflaske med blank topp. Liker den kjempegodt.

Den er ikke så dekkende som Kanebo sin. Har den også, men den bruker jeg bare til kveldsbruk.

Tidligere har jeg bruke Chanel, og likete den også veldig godt.

Skrevet

det kremaktige pudderet fra maybelline.. passer vel ikke så bra for tørr hud.. men på meg ser det kjempebra ut..

Skrevet

Dior sin Tein Diorlight er drit fin, bruker kun den. Har tenkt på å prøve noe annet, men tør ikke, da jeg er så fornøyd........

Skrevet

Kanebo pudderfoundation.

Gjest Lilleulv
Skrevet

nå var det mange jeg fikk lyst til å prøve altså. Både den til kanebo og den til lancome... og egentlig de andre oxo :D hehe, jeg får spørre noen som jobber i parfymeri hvem de mener passer best til min hud. tusen takk for tips jaffal!!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Nå har jeg kjøpt Kanebo total finish :D Utrolig bra da, fikk jo perfekt hud! Men det var veldig dekkende, så jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke det til daglig. Fikk beskjed om at Lancomes teint idole er på vei ut av produksjon forresten. Det er bare noen få parfymerier som har det nå... Så dere som har den foundationen som favoritt bør gå og hamstre før det blir tomt ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Cliniques Perfectly real!  Det beste jeg har prøvd. Chanel er verst synes jeg. Bruker ikke foundation fra billig-merker, veldig stor forskjell på billig og dyrt.

Enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...