Anetteee_84 Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Tenkte å gjøre noe hyggelig for pappa i år (han er 55) Noen tips til en bra gave? Har aldri kjøpt noe særlig, eller gjort noe ekstra for han, men det kom liksom over meg nå som jeg er blitt litt mer voksen Tips mottas med takk!!
pusefrøken Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 når er farsdag forresten? hva med en fin blomsterbukett og et fint kort?
RetroGirl Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 når er farsdag forresten? hva med en fin blomsterbukett og et fint kort? 10.Nov
Anetteee_84 Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2013 Ja, er ikke før 10. nov så er ute i god tid! Jo, et koselig kort skal han absolutt få. Vi bor ikke i samme by lenger, siden jeg flyttet ut, så tenkte det var litt upersonlig å sende blomster?! Men tenkte kanskje at vi kunne gjøre en far/datter greie senere. Evt bare gi han gavekort på middag ute. Forslag til opplevelsesgave??
Erica❤ Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Teater, konsert, museumsbiletter, høyt og lavt, båttur. Hva som helst kommer ann på hva han intreserer seg for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå