Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan for eksempel symptomer på mens, for eks pms, murringer, spotting forandre seg etter en sa? Altså, kan jeg plutselig oppleve murringer flere dagen i forveien uten å være gravid hvis jeg aldri har gjort dette tidligere? Eller plutselig begynne å spotte noen dager før mensen kommer? En spontanabort kan vel ikke klusse såå mye med systemet?

Anonymous poster hash: e0b6f...a72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan klusse litt i starten da livmoren skal tilbake til normalen. Kan være sammentrekninger derfra du kjenner. Ikke uvanlig at det kan vare et par mnd.

Anonymous poster hash: 0af19...55d
Gjest vilma2000
Skrevet

Første mens etter ma (kroppen ryddet ikke opp selv så måtte ta piller), var kortere enn normalt. Mindre blødning og mindre smerter. Etter det ble jeg gravid på neste syklus så vet ikke om den ville kommet normalt neste gang. Tror det er veldig vanlig at kroppen bruker litt tid på seg etter en abort. På mammaforumet mitt er det flere som har opplevd skikkelig rare og annerledes sykluser etter sa/ma.

Skrevet

Det er jo det jeg frykter, at det bare er kroppen som tuller med meg. Etter sa'en prøvde vi med en gang, klaffet ikke da,men nå er jeg i 2. pp etter sa, og hatt murringer siden ei uke etter el. Det var jo akkurat slik jeg hadde da jegv ar gravid sist,men tenker nå at kroppen spiller meg et puss. Derfor prøøøver jeg å ikke gire meg altfor mye opp, selvom det er vanskelig. Huff, hehe..

TS

Anonymous poster hash: e0b6f...a72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...