marsy Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Hvilke (om noen) rimelige skjønnhetsprodukter har dere prøvd, og vil anbefale videre? Har kikket på sidene til e.l.f. og NYX, og de er jo veldig billig - men hvor bra er produktene, og er noen av de så gode at de måler seg med dyrere merker?
Tonka Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) E.L.F er ganske så variabelt. Neglelakker, øyeskygger, pudder, rouge og vanlige eyelinere som jeg har brukt har vært bra. Har en concealer derfra, en liten stift som ser ut som en butt, tjukk leppepomade og lukter appelsin, den er slett ikke verst. Lukter så godt, dekker bra, sitter hele dagen. Men jeg har en gel-liner derfra som tørket ut etter....vel, altfor kort tid. Og børsten falt fra hverandre nesten umiddelbart. Andre sminkebørster jeg har derfra har holdt veldig lenge og er fine å bruke. Har et par leppestifter av forskjellig type derfra også - de er helt greie, men litt snodige i konsistensen. Smaker bittelitt søtt og lukter ingenting - akkurat det er veldig bra. Men de blir liksom bare et belegg utenpå munnen, og kjennes fettete ut. Ikke kjempedårlig, men ikke noe å rope hurra over heller... Edit: Gi E.L.F. et forsøk, på mange av produktene tror jeg at du vil bli positivt overrasket. Endret 18. oktober 2013 av Tonka
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Tikei. Ikke like rimelig som ELF, men Tikei har bedre ingredienser. Anonymous poster hash: f4173...15a
Nerine_ Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har bare ett par jumbo pencils og neglelakker fra NYX og syns ikke det er noe å rope hurra for, de har også noen av "værsting" ingrediensene i produktene sine. Inglot er et middels billig merke, men der er kvaliteten på mange av produktene fantastisk. Og ganske greie ingredienser
Gjest BabyBlue Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 NYX og E.L.F er ikke de beste ingrediensemessig, men de har noen kultprodukter. NYX sine leppestifter og jumbo pencils er bestselgere, og lipglossene går også unna. E.L.F vet jeg har en øyenskyggeprimer som får mye skryt, pluss en del koster som er greie i forhold til prisen. HD pudderet skal også være ok... så lenge du ikke er acne prone.
marsy Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2013 NYX og E.L.F er ikke de beste ingrediensemessig, men de har noen kultprodukter. NYX sine leppestifter og jumbo pencils er bestselgere, og lipglossene går også unna. E.L.F vet jeg har en øyenskyggeprimer som får mye skryt, pluss en del koster som er greie i forhold til prisen. HD pudderet skal også være ok... så lenge du ikke er acne prone. Hva med andre merker?
Nerine_ Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) NYX og E.L.F er ikke de beste ingrediensemessig, men de har noen kultprodukter. NYX sine leppestifter og jumbo pencils er bestselgere, og lipglossene går også unna. E.L.F vet jeg har en øyenskyggeprimer som får mye skryt, pluss en del koster som er greie i forhold til prisen. HD pudderet skal også være ok... så lenge du ikke er acne prone. Jeg syns jumbo pencils har en tendens til å smøre seg ut litt etter en liten stund, men det er kanskje bare meg. Og den primeren fra E.L.F du nevnte (om vi prater om samme) har ganske greie ingredienser Den skal jeg teste når min er tom neste gang. Endret 18. oktober 2013 av Nerine_
Gjest BabyBlue Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg syns jumbo pencils har en tendens til å smøre seg ut litt etter en liten stund, men det er kanskje bare meg. Og den primeren fra E.L.F du nevnte (om vi prater om samme) har ganske greie ingredienser Den skal jeg teste når min er tom neste gang. Har du prøvd de med primer under? F.eks urban decay? Om jeg smører godt på med primer sitter aaaalt. Neste primer jeg skal teste er DENNE fra etude house, den får kjempemye skryt online og sammenlignes med urban decay sin. Synes mange asiatiske kosmetikkmerker er flinke på produkter og ikke minst billige.
Nerine_ Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Har du prøvd de med primer under? F.eks urban decay? Om jeg smører godt på med primer sitter aaaalt. Neste primer jeg skal teste er DENNE fra etude house, den får kjempemye skryt online og sammenlignes med urban decay sin. Synes mange asiatiske kosmetikkmerker er flinke på produkter og ikke minst billige. Nei har vel igrunn ikke det, fordi det er sjeldent ett problem med eyelineren. Da skal jeg prøve, det er jo så mange tøffe farger i NYX pencilene
Gjest BabyBlue Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Nei har vel igrunn ikke det, fordi det er sjeldent ett problem med eyelineren. Da skal jeg prøve, det er jo så mange tøffe farger i NYX pencilene Jaaaa, er så mange fine :D Det at de er billige er heller ikke så dumt.
Jade Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 Kjøper du skygger i butikk hvor du faktisk får sett fargen på armen, så slipper du å gjøre masse bomkjøp! Da kan du heller betale en tier eller syv ekstra per skygge uten å tømme kontoen. Jeg har kjøpt en del NYX. De var ganske billige, men når man tenker på alt jeg har kastet, så ble det ganske dyrt likevel :/
Gjest BabyBlue Skrevet 18. oktober 2013 #12 Skrevet 18. oktober 2013 Wet and Wild vet jeg får mye skryt for pigmenterte øyenskygger og bra paletter... men det er et amerikansk merke, og frakten er ganske dyr fra USA på ebay.
Gjest Søgni Skrevet 18. oktober 2013 #13 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg liker den flytende eyelineren til H&M, og har brukt den fast i flere år. At den er billig er selvsagt en grei bonus, men jeg liker og kan anbefale den uavhengig av at den koster 50 kr, altså. Den er veldig lett å legge , og holder bra.
Tonka Skrevet 18. oktober 2013 #14 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg liker den flytende eyelineren til H&M, og har brukt den fast i flere år. At den er billig er selvsagt en grei bonus, men jeg liker og kan anbefale den uavhengig av at den koster 50 kr, altså. Den er veldig lett å legge , og holder bra. Oi - jeg hater den. Som du sier så koster den bare 50 kroner, men allikevel er jeg fortsatt litt sur for at jeg kastet bort penger på den.
Gjest Søgni Skrevet 18. oktober 2013 #15 Skrevet 18. oktober 2013 Oi - jeg hater den. Som du sier så koster den bare 50 kroner, men allikevel er jeg fortsatt litt sur for at jeg kastet bort penger på den. Ja, det er tydelig at skjønnhetsprodukter er veldig subjektive greier. Hvorfor hatet du den da?
Tonka Skrevet 18. oktober 2013 #16 Skrevet 18. oktober 2013 Ja, det er tydelig at skjønnhetsprodukter er veldig subjektive greier. Hvorfor hatet du den da? Av samme grunn som at du liker den, egentlig. Jeg synes den er umulig å legge pent, og den sverter av og vil ikke sitte. Liker ikke selve påføringstuppen heller, den er så...uregjerlig.
Gjest Raptuza Skrevet 23. oktober 2013 #17 Skrevet 23. oktober 2013 Øyenblyantene til WetnWild Hm concealeren(overraskende god) Oriflame øyenblyanter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå