Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #1 Skrevet 2. mai 2004 Jeg pleier å lage iste selv, men synes alltid det blir noe bunnfall samt at den virker litt grumsete, eller ugjennomsiktig i hvertfall. Har prøvd forskjellige typer te, har prøvd å lage både med og uten honning og sitron, men den blir alltid grumsete. Skal det være sånn?
Arkana Skrevet 2. mai 2004 #2 Skrevet 2. mai 2004 Min blir også grumsete, men det plager meg egentlig ikke, det ligger bare på bunnen.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Det har noe med avkjølingen å gjøre. husker ikke rådet nå ,men kan sjekke det.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #4 Skrevet 3. mai 2004 Det har noe med avkjølingen å gjøre. husker ikke rådet nå ' date='men kan sjekke det.[/quote'] Fint, jeg har også tenkt på det siden den ser klar ut når den er nylaget, men blir grumsete etterhvert.
NIKI Skrevet 4. mai 2004 #5 Skrevet 4. mai 2004 Her i huset går det mye i iste, bare at vi ikke lager den selv, vi kjøper. Er alltid litt grums på bunnen i kartongen... Trodde det var vanlig jeg... :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2004 #6 Skrevet 5. mai 2004 Har snakket litt rundt med folk. og vi mener å huske at isteen bllir klar hvis den avkjøles i sollys. Fant også det tipset på en amerikansk nettside.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #7 Skrevet 5. mai 2004 Har snakket litt rundt med folk. og vi mener å huske at isteen bllir klar hvis den avkjøles i sollys. Fant også det tipset på en amerikansk nettside. Hm, den var ny, men det må prøves. En dag det er sol Takk skal du ha.
Gjest 1111 Skrevet 16. juli 2004 #8 Skrevet 16. juli 2004 Leste nettopp en artikkel om at isteen må stå og avkjøles i romtempratur en stund. så settes den i kjøleskapet. Hvis den allerede er grumsete kan du tilsette litt varmt vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå