Gå til innhold

Han bryr seg ikke, ikke i det hele tatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går opplevde jeg noe som var så ydmykende. Jeg var på sykehuset etter et lite inngrep (helt ufarlig) og hadde en avtale om at samboeren min skulle hente meg siden han var ferdig på jobb i passende tid.

Sykehuset ligger ca. 25 minutters kjøring fra der vi bor og jeg hadde ikke hørt noe fra han hele dagen. Sendte han er sms mens jeg ventet på legen etter inngrepet. Ikke noe svar. Jeg stod i resepsjonen og ventet, etter en time ringte jeg, kom til mobilsvar. Prøvde igjen.

Etter to og en halv time følte jeg meg så forlatt, følte at alle så på meg. Jeg hadde litt smerter, var sliten, sulten og tørst. Begynte å gråte. Da kom det en jente ut fra en av heisene som kom bort. Hun satte seg og spurte hva som var galt, jeg fortalte og hun sa resolutt at hun skulle kjøre meg hjem. Og hun kjørte meg hjem. Ingen samboer hjemme.

Jeg ringte etter pizza, dusjet og kledde på meg noe komfortabelt. Når jeg nesten hadde spist hele pizzaen kom samboer endelig hjem. Han hadde glemt meg og vært på trening og spist med noen kompiser etterpå. Han sa bare et kjapt "sorry" og var sur fordi jeg hadde spist opp nesten all pizzaen.

Ikke noen forklaring, ingenting så jeg bare gikk å la meg. Var for sliten til å krangle. Han gir bare faen.

Anonymous poster hash: 0d408...445
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da fikk du desverre innsikt i hvor mye han bryr seg nå du trenger han litt ekstra. Man glemmer ikke å hente kjæresten sin på sykehuset. Da dropper man alle planer og stiller opp der man skal. Tenk deg nøye om i fortsettelsen. Å hente deg på sykehuset = å vise kjærlig omsorg. Istedet ble det trening og mat med gutta.

• Liker 16
Skrevet

Oi... Mange klemmer til deg! Den ville ikke jeg nødvendigvis kommet over, dette var drøyt. Her trengs det aller først en kraftig unnskyldning, a la han tar deg med på romantisk helg i Paris eller gir deg blomster og massasje hver dag i en måned - og så langvarig gjenoppbygging av tillit. Måten han kom hjem på vitner om at det kanskje ikke er mye å bygge videre på her.. er jeg redd. Man skal føle seg ivaretatt i et forhold, og du var i en ytterst sårbar situasjon, og dere hadde en avtale...! Jeg ville nok ha vurdert om jeg ikke ville hatt det bedre alene, etter en sånn hendelse.

• Liker 1
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55
  • Liker 2
Skrevet

Høres ut som en passe egoistisk drittsekk som fortjener å være alene med den viktigste personen i sitt liv; seg selv.

Om det man har gjort på sykehuset er smått eller stort spiller ingen rolle. Han burde være der for deg, og ikke minst spart seg for den spydige pizzakommentaren.

• Liker 2
Skrevet

Så fint at hun du ikke kjente som kom ut av heisen brydde seg om deg. Ta det som et tegn på at du ikke skal finne deg i å bli oversett, det er en ren hersketeknikk og merker man tendenser til det, er det eneste rådet å gå videre, bli singel igjen og aldri se seg tilbake selv om det er hardt å føle seg forrådt.

Anonymous poster hash: dbe90...b34
  • Liker 3
Skrevet

Vi har det egentlig bra men innimellom svikter han helt sånn som i går.

Virker som om han ikke tar det innover seg når jeg trenger hjelp.

Skrevet

Ikke bare tar han det ikke innover seg at du trengte og ønsket hjelp, men såvidt jeg forstår brøt han avtalen dere hadde om at han skulle hente deg. Det er ikke alltid man forstår helt den andres behov, men når dere har en konkret avtale hadde han jo fått muligheten til å være grei med deg servert på et sølvfat. Han har ingen unnskyldning for å oppføre seg sånn mot deg, og jeg skjønner veldig godt at du er lei deg. Tenk at en helt ukjent person viste at hun brydde seg mer om deg enn det han gjør -

Anonymous poster hash: a6cfb...15b
  • Liker 6
Skrevet

Jeg og hadde en slik gutt.jeg sier gutt selv om han var 30 år.nå er han skiftet ut og jeg har en mann som er yngere enn han første. Men han hadde gjort ALT for å hjulpet meg.finn deg en slik en du også

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg kjenner meg litt igjen i dette. Var nylig på sykehuset for et lite inngrep selv, og kjæresten min lot virkelig vente på seg. Jeg satt på sykehuset i tre timer og venta på han før jeg ringte stefaren min og fikk han til å hente meg heller. Jeg ble dritsur. Greit nok at han var på jobb, men hvis han kan ta seg fri i 20 minutter for å dra på butikken for faren sin, så kan han vel ta fri i 10 for å kjøre meg hjem når jeg går på krykker??

Jeg sa i fra at det var utrolig dårlig gjort, og at han burde prioritert meg i 10 minutter. Og det ville jeg rådet deg til å gjøre også. Etter dette har faktisk forholdet vårt blitt bedre, siden det var første gang jeg sa ifra om at noe han gjorde ikke var greit. Ellers kan man jo prise seg lykkelig for at det finnes omtenksomme, hjelpsomme mennesker her i verden som stiller opp når andre ikke gjøre det.

Håper det ordner seg, det er ikke godt å kjenne på følelsen av å bli neglisjert! :klem:

Skrevet

Dere har det ikke bra. Fyren gir fanden i deg.

• Liker 2
Skrevet

Håper ikke du tror at han kan forandre seg. Det er slik han er. Og hvis du fortsetter med ham, så vil du oppleve å bli såret og skuffet mange ganger, om igjen og om igjen.....

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke han evner å se noen andre enn seg selv. Synes du skal forsøke å snakke ut med han og hvis han ikke bryr seg likevel, bryter du med han. Du er altfor verdifull for en sånn narsisistisk taper...

Anonymous poster hash: 02067...f7d

• Liker 1
Skrevet

Dette hadde jeg rett og slett ikke godtatt, og det hadde vært kroken på døra. Jeg har vanskelig for å tro at dere har det bra ellers, som du skriver..

• Liker 1
Skrevet

Jeez... Sjarmerende type. Minner meg om da venninna mi akkurat hadde fått datteren med keisersnitt, også hadde hun blitt matforgifta så hun lå jo å spydde med stinga i magen og jentungen som skreik. Mannen? Nei, han skulle bare å ta en lønningspils ble borte max en time. Kom tilbake 06 om morran sørpings full...

Anonymous poster hash: 11f16...0d6
  • Liker 4
Skrevet

Hva faen feiler det enkelte mannfolk? Jævla egoer :-(

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg.

Irrlys, mod.

Skrevet

Men han hadde gjort ALT for å hjulpet meg.finn deg en slik en du også

Jeg regner med at du hadde gjort det samme?

Anonymous poster hash: fd19a...c4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...