Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har noen prøvd denne serien? Den er ganske ny, og består av shampoo og balsam, hårkur og to håroljer så vidt jeg vet. Det jeg er interessert i er shattershine oljen, som faktisk er uten silikoner. Har Morrocan oil stående, men lukta gir meg hodepine og jeg får utslett langs nakken om jeg bruker den. Ikke gjør den så mye for håret mitt heller...

Så har noen prøvd noen av produktene? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Ok, kjøpte denne oljen i dag og elsker alt med den. Pluss for fin flaske, minus for at den er i glass og mest sannsyneligvis kommer til å knuse på et punkt :trist:

Skrevet

Hvilken hårtype har du? Det står at den passer for medium hårtype og jeg er redd den blir for tung for mitt hår...

Anonymous poster hash: f140a...daa
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvilken hårtype har du? Det står at den passer for medium hårtype og jeg er redd den blir for tung for mitt hår...

Den svarte er for medium til tykt hår, den klare, champagnefarget flasken er for en mer fin hårtype :) I tillegg er det en dråpeteller som er med i den, noe som gjør det lettere å kontrollere mengde enn en pumpe. Den kostet ca. 330,- hos frisør (hvor jeg kjøpte den), men du kan få den for like over eller under 200,- om du leter godt nok på nett.

Skrevet

Takk!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hmm, ikke oljen så vidt jeg vet. Men shampoen er folk lite imponert over online, og det første etter vann er da sulfater.... Etter hva jeg har lest er det ca. 2 av 10 som elsker shampoen, resten synes den gir vanskelig hår. Balsamen er bedre ingrediensmessig, men får fremdeles lite god tilbakemelding.

Alt i alt virker det som om håroljen er det som får mest skryt, så jeg holder meg nok unna resten, bortsett fra hårkuren som interesserer meg bittelitt.

Skrevet

Bruker shampooen og balsamen, er kjempefornøyd! Jeg har tykt, litt tørt hår, funker flott for meg!

Oljen har jeg også veldig lyst på, frisøren min ba meg bruke veldig lite av den av gangen, fikk veldig bra resultater.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Så bra du er fornøyd! Ser det er en del fra Costume - abonnerer man på noen eksemplarer får man både balsamen og shampoen som gave for en grei pris... Synd jeg allerede er en abonnent, men er et tips for andre :laugh:

Ja, oljen er drøy. Bruker max 5 dråper om gangen i lengdene, ca. 10 - 15 om jeg bruker det som en kur og går rundt som en boms hjemme for å pleie håret.

Skrevet

Jeg har shampoo, balsam og oljen. Fornøyd med alle tre. Synes faktisk håret ble mykere og finere, mitt er ganske slitt etter farging og daglig varmebehandling. Synes det er litt vanskelig å fordele oljen, har fått litt fete områder her og der et par ganger, men det er jo påføringsfeil. Har ikke slitt med det samme da jeg brukte Alexander Sprekenhus sin argan oil (som jeg kommer til å gå tilbake til etter at denne tar slutt).

Skrevet

Bestilte håroljen på eBay i går også, gleder meg til å få testet den hjemme.

Costume skal ha 199,- for 5 nummer, shampoo og balsam. Absolutt en ide for de som ikke alt abonnerer ;)

Skrevet

Om shampoen og balsamen inneholder sulfater, inneholder ikke da også oljen dette? Siden det er en serie mener jeg...

Gjest BabyBlue
Skrevet

Om shampoen og balsamen inneholder sulfater, inneholder ikke da også oljen dette? Siden det er en serie mener jeg...

Nei, oljen inneholder ikke sulfater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...