AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Noen andre som har en valp? Jeg har ein Akita hannvalp på 9 uker Enda skeptisk til når folk kommer seg, men med småsted så ordner det seg med tiden. Rimelig utslitt fortia, lek 8 timer til dagen! han holder seg om Natten, men 1-3 uhell om dagen, som ikke er i det verste laget. Så Satser på at han er renslig om ikke alt for lenge Fortell om din valp? Anonymous poster hash: 34aa5...cf1
Missy1 Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har en jack russel valp på 4mnd. Han er så absolutt ikke skeptisk til folk og skal hilse på alt og alle han møter på. Har fortsatt noen uhell, men forstår godt at han skal gjøre fra seg ute. Går godt overens med bengalkatten vi har fra før av, katten blir litt lei av å bli lekesloss med noen ganger da Har vært en del utfordringer i forhold til sønnen min på 3år som syns det er veldig gøy å klype slik at det kommer lyd fra dyrene, men etter å ha vært strenge med dette og lært han andre måter å omgås valpen så går det mye bedre nå nå syns sønnen min det er veldig gøy å mate valpen så med en gang han kommer hjem peker han på matskåla og sier "uff uff" fordi han vil gi mat ved at valpen får mat av han gjør det også så valpen godtar han mer også. Valpen biter istykker mye av lekene sine og spiser det meste han kommer over så vi må passe godt på der. Også er han veeeldig glad i å slikke på oss, noe vi jobber med å få roet ned. Tenkte å få meldt oss på valpekurs nå snart for vi sliter litt med å få han til å gå skikkelig i bånd. Kommandoer som "sitt" og "bli" er innlært og han tok det kjempe fort
langbein86 Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Har en fransk bulldog på 4 måneder. Han er så søt og god. Litt uhell inne, men hvis jeg er flink til å gå ut ofte, så liker han heldigvis best å gjøre fra seg ute om natten trenger han ikke å gå ut, så det er deilig. Men halv 8 må vi opp, uansett helg eller hverdag. Han elsker folk og skal hilse på alle han møter.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Har en eurasiervalp på fem og en halv måned. Litt skeptisk til fremmede, det ligger i rasen, men setter man seg ned og gir ham litt tid er han din nye bestevenn. Ikke hatt noen tisseuhell på veldig lenge, husker ikke sist. Aldri bæsja inne. Skikkelig b-hund, må overtales til å stå opp og bli med ut. Da er han trøtt og lener seg inntil veggen mens han gnir seg i øya med labben innimellom! Utrolig søt og kosete, og vil hilse på alle hunder i verden. Klarer dårlig å være alene hjemme, da, så det trener vi på mye nå. Rolig og grei inne, med litt raptus innimellom. Veldig glad i å stjele ting, men hører godt på "slipp" og "la være". Trent 100% positivt, noe som funker veldig bra! Anonymous poster hash: d71ba...b10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå