Gå til innhold

KariTraa Leikane!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette er så spennende å følge med på! Er det flere som følger med? Hvem heier du på? Endelig et program med Ekte og tøffe jenter! :)

Anonymous poster hash: 66c66...55d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at det programmet er gørr kjedelig...

Anonymous poster hash: ad8d4...67f
  • Liker 1
Skrevet

Gøy synes jeg! Pia og tvillingene liker jeg best :)

Anonymous poster hash: 364ef...d6b
Skrevet (endret)

Synes det er kjempe skøy..

Jentene som er med står det ikke noe på, det er ingen av de jeg kan sette fingeren på at jeg ikke liker, tvert i mot synes jeg alle virker skikkelig underholdene og sporty. Men av de jeg liker mest så er det vel Anna, karoline og Iselin jeg heier mest på, (men synes det var kipt at Lisa gjekk ut på torsdag..)

Og ja sier som deg ts endelig et program med litt spenstige, sporty selvsikre jenter, og et godt motstykke til top model og andre slike programmer som har vært i vinden så lenge nå..

Endret av skreppamedleppa
Skrevet

Jeg har aldri vært superfan av Kari Traa, men liker dette konseptet. Befriende å se tøffe, sporty jenter, godt med en kontrast til alle modellprogrammene og bli ny-programmene. Synes dog TV3 kunne gjort en bedre jobb med å presentere jentene. Etter 4 programmer, er det fremdeles et par jeg ikke helt kjenner igjen/vet navnet på. Heier på Anna.

Anonymous poster hash: 0a4b5...d3a
Skrevet

Jeg har aldri vært superfan av Kari Traa, men liker dette konseptet. Befriende å se tøffe, sporty jenter, godt med en kontrast til alle modellprogrammene og bli ny-programmene. Synes dog TV3 kunne gjort en bedre jobb med å presentere jentene. Etter 4 programmer, er det fremdeles et par jeg ikke helt kjenner igjen/vet navnet på. Heier på Anna.

Anonymous poster hash: 0a4b5...d3a

Hee hee utenom kari Traa kommentaren (synes alltid at hun har vært helt rå og at hun på ingen måte har tapt seg med alderen) så er jeg helt enig med deg, det er noe irriterende at det helt og holdent går ut på at oss seere må oppsøke programmets nettside for å bli kjent med jentene, flott å bra med introduksjonsvideo på nettsiden men akkurat det synes jeg godt de kunne prioritert i programmet.

Skrevet

Syns programmet er supergøy :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...