AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Dater en jente for tiden, men er ikke helt sikker på hva jeg vil, og om det vil utvikle seg følelser. Problemet er at jeg er blitt for kresen og at jeg sammenligner med ekser. Jeg føler nesten at den nye kjæresten må være like, eller finere enn eksen min.. Hater at det skal være sånn, fordi jeg er så potte lei av å være singel. Det er jo mulig at det vil utvikle seg følelser for henne jeg dater nå, men jeg vet ikke. Og jeg synes det er dårlig gjort ovenfor henne å gi henne forhåpninger.. Flere som sliter med at kravene for ny kjæreste er blitt flere og vanskeligere å oppfylle?Anonymous poster hash: 08262...a9e
Alja Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Gee, how old are you exactley? Edit; Men for å svare deg på det siste; Ja, når det kommer til personligheten. Ikke utsende. Endret 18. oktober 2013 av Alja91 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Kan du ikke heller date folk du faktisk liker isåfall? Så slipper du slike overfladiske problemstillinger, som faktisk får deg til og høres ganske uattraktiv ut må jeg ærlig innrømme... Anonymous poster hash: 04fb1...832
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Gi fanden i å date før du har blitt voksen. 6
Nettinettet Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg synes faktisk at det er fint at du er ærlig om dette jeg. Vet at det er veldig mange, både kvinner og menn som er i samme situasjon som deg. Har ingenting med voksenhet å gjøre, mer med lysten på en kjæreste, som får oss til å ta til takke med. Jeg tror nok ikke hun du er med er den rette for deg, og det er jo som du sier, dumt for henne at du skal holde på henne til du finner noe bedre. For hvis du møter ei som vekker noe i deg så tar jo datingen med henne her slutt uansett.. Det er verdt å heller være singel litt lengre og finne en man virkelig har det bra med. Det er min erfaring!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #6 Skrevet 19. oktober 2013 Håper ikke det er meg du dater, men hvis det er tilfelle så er du ikke noe fruktfat selv.. bare så det er sagt. Anonymous poster hash: e2e39...b25 8
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #7 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg skjønner det, digg med ei dame alle kameratene runker til. Anonymous poster hash: 8ee7d...3d3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Gee, how old are you exactley? Edit; Men for å svare deg på det siste; Ja, når det kommer til personligheten. Ikke utsende. How old are YOU? Tror du menn noen gang slutter å legge vekt på utseende? Nope. Anonymous poster hash: e700d...873
Gjest Ferie Skrevet 20. oktober 2013 #10 Skrevet 20. oktober 2013 Ikke vær sammen med henne hvis hun ikke er pen nok for deg. Du kommer bare til å dumpe henne hvis du møter en du liker kjempe godt?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #11 Skrevet 20. oktober 2013 How old are YOU? Tror du menn noen gang slutter å legge vekt på utseende? Nope. Anonymous poster hash: e700d...873 Tror DU "menn" noen gang trenger å slutte å legge vekt på utseende? Nope. Anonymous poster hash: 267fb...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå