AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Hvordan virker det på deg? Hvor lang tid tok det før du gikk ned? Hvor mye gikk du med? Førvekt og etter? Vil man se resultater etter feks to uker? Anonymous poster hash: 74e98...dcf
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Kan noen hjelpe meg? Anonymous poster hash: 74e98...dcf
Supraspinatus Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 www.kostdoktorn.se Har skrevet mye om ketose. I tillegg kjørte han svært strengt selv en periode. www.eatingacademy.com Peter Attia skriver nesten bare om ketogene kosthold og han har selv fulgt et en god stund. Les gamle artikler fra da han var ny.
Gjest Heartbeat Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Så fort jeg kommer i ketose, går jeg mye fortere ned enn med vanlig lavkalori Verdt et forsøk
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Gikk ikke ned noen ting.Anonymous poster hash: eecf0...5b4
Sugerøret Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Når jeg er i ketose,kjenner jeg rar smak i munn. Men de rundt meg sier det ikke lukter noe - rart Ketosen gjør at jeg mister vekt fortere. Over 1kg pr uke . På 2 uker hadde jeg mistet 3 kg. Dette var ca 2 mnd inn i lavkarbo kostholdet.Så det var ikke Vann vekt
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg raser ned i vekt. Ikke så rart, siden kostholdet besto av et egg og en boks makrell i tomat pr dag. (Satt på spissen, men det er farlig nært sannheten.) Bruker innimellom å ta en ketose-uke (fem, seks dager) fordi jeg føler det har en rensende effekt på kroppen. Tror jeg har godt av sukkerfrie perioder.
Katten Skrevet 19. oktober 2013 #8 Skrevet 19. oktober 2013 Kan man komme i ketose så rars Jeg raser ned i vekt. Ikke så rart, siden kostholdet besto av et egg og en boks makrell i tomat pr dag. (Satt på spissen, men det er farlig nært sannheten.) Bruker innimellom å ta en ketose-uke (fem, seks dager) fordi jeg føler det har en rensende effekt på kroppen. Tror jeg har godt av sukkerfrie perioder. Kan man komme i ketose så raskt?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #9 Skrevet 19. oktober 2013 Kan man komme i ketose så rars Kan man komme i ketose så raskt? Det er individuelt, både hvor fort kroppen reagerer og hvor drastisk man må gå, men med et kosthold så strikt som det Gresshoppesang skisserer er det fullt mulig, ja. Kroppen tvinges til å tilpasse seg. Jeg gikk fra 49 kg til 45 kg. Det var dog ikke meningen å gå ned i vekt - naturlig nok, ettersom jeg var undervektig fra før - men å omstille kroppen mer effektivt til lavkarbo, for å la den tilpasse seg og finne sin idealvekt. Nå veier jeg 51 kg, men ser mye bedre ut enn før, og ikke minst trives jeg mye bedre med meg selv, både mentalt og rent fysisk. Anonymous poster hash: abe89...c62
Sugerøret Skrevet 19. oktober 2013 #10 Skrevet 19. oktober 2013 Du kan om du er heldig ,gå i ketose på dag 2. Når jeg kutter karber og lever strikt,går jeg i ketose dag 2.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #11 Skrevet 19. oktober 2013 Hvordan vet dere om kroppen er i ketose? Anonymous poster hash: 3d529...8f0
Sugerøret Skrevet 19. oktober 2013 #12 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Du kan teste med sticks ,keto-diabur test 5000 (men her blir det mer teknisk.Du kan være i ketose uten utslag på sticksen.) Men når du har vært i ketose en gang,kjenner du igjen følelsen. ( i alle fall jeg gjør det ) Litt rar smak i munn og kroppen virker for meg litt hyper /rastløs ? Samt jeg kan kjenne litt ømhet i lårene av en rar grunn (tar magnesium pga det.) Endret 19. oktober 2013 av Kårky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå