Meldinger Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Hei! Jeg har jente som jeg traff i Kos denne sommeren. vi har blitt godt kjent etter det og vi begge har vist litt følelser for hverandre etter turen. vi har planlagt og treffe hverandre igjen og hun har sagt hun vil gi meg en liten gave når vi møtes. jeg fikk litt hetta når jeg hørte det, så jeg tenkte at jeg må gi noe til henne også. har dere noen forslag på hva jeg kan gi? jeg tenkte kanskje en bukett med roser eller noe? men jeg trenger litt mer enn det
gyazo Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) En gave fra henne burde kommet ut av det blå. Når hun varsler at hun vil gi deg en gave, så legger hun et gavepress på deg, du aner ikke hvor mye hun har tenkt å legge i dette eller hva slags gave hun vil gi, du gir henne en gave fordi du "må" osv. Virker lite gjennomtenkt av henne, og hun ødelegger noe som kunne blitt en fin overraskelse. Endret 18. oktober 2013 av gyazo
Neket Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Ikke kjøp noe til henne. Neste gang dere treffes kan du evt ta med en liten ting til henne, dersom du ser noe som roper navnet hennes, minner om det stedet dere traff hverandre, etc. Men ikke kjøp noe fordi du føler du må!
Lucid Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg hadde satt pris på en bukett roser. Du trenger jo ikke gjøre et stort nummer ut av det, du veit jo ikke hva hun har planlagt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå