AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Hei, lurer på hva jeg skal finne på med ei jente jeg er interessert i, uten at vi kaller det en "date". Tror hu friker litt på tanken så jeg tar det med ro og vil helst unngå å skremme henne vekk. Vi har rota tidligere, snakket en del og hele pakka. Hu har ikke hastverk med å inngå et forhold, ei tar hu initiativ til å møtes da hu mente det ville føles mer naturlig å la ting gå sin gang. Men samtidig kommer vi ingen vei hvis vi ikke snakker sammen, vi har jo egentlig god kjemi. Er åpen for forslag. På forhånd takk. Anonymous poster hash: 93b7b...31c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Leser massevis av tråder om folk som er redd for å skremme vekk andre. Er dette en ny tendens som er blitt populær blant ungdommene nå til dags? Anonymous poster hash: 7b508...576
amonyn Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Lurer på det samme, egentlig. Er sånn selv. Skal ikke mye til for å skremme meg bort. Tror han jeg liker nå er sånn også. Hva med å invitere henne med på noe "naturlig"? Pleier å prøve på sånn "jeg skal/jeg har laget vil du bli med/ha?" planla-ikke-å-ha med-deg-men-så-traff-jeg-på-deg-tilfeldigvis. 1
Lagbugdc Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Dere har sex, men du tror hun ikke vil bli sammen? FF much?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå